Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1047 ggr
SaraB
0

(S) Underbara kaninsystrar säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På grund av flytt måste jag tyvärr sälja mina älskade kaniner. Molly och Mimmi är två blandraskaniner födda den 29/1 2007 respektive 28/2 2007. De är teddy/hermelin/löwen och systrar ur två olika kullar. De har bott med varandra från födseln och ska därför ska de självklart säljas tillsammans, då de är som Helan och Halvan.

Båda är väldigt sociala och tama, har aldrig rivits eller bitits. Perfekta som första kaniner mån tro? Molly är svart/vit japantecknad och den som har ärvt teddy/löwen-dragen dvs mycket hår. Hon är den som är mest framåt och alltid ska vara där när det händer. "Pussar" på allt som rör sig! Mimmi är gul/svart japan, manteltecknad med en liten liten löwenman. Hon är lillasystern och är lite mer tillbakadragen men kommer fram bara hon känner sig bekväm i omgivningen. Verkligen underbara båda två!

Kaninerna är innekaniner som kan bo ute under sommarmånaderna.De säljs med tillbehör så som en stor gallerbur, hus, transportbur, selar, borstar m.m.

Säljes för en symbolisk summa för 200 kronor.

Det är bara att ring för mer information: 0700-907847.

Bättre bild kommer snart, hade bara denna tillgänglig när jag lade ut annonsen :)

SaraB
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bättre bild på sötnosarna :)

Saeasco
0

Åååh vad gulliga! Hoppas de får komma någonstans bra. :)

/ N~

Leva med EDS - Min site om mitt medfödda syndrom

SaraB
0

#2, hoppas jag verkligen med :)