Nu håller vi tummarna
Imorron bär det av till djursjukhuset för att kastrera Éire. Just nu hoppar hon omkring mellan soffan och mitt knä och pussas som bara den, när hon inte försöker äta upp mina händer. Så håll tummarna för att allt ska gå bra. Har bara hört positiva saker om veterinärerna som ska söva henne och dom som ska kastrera henne
Håller tummar och tassar här på Stengården! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Håller tummarna att allt går bra för henne! 
Hon tackar så mycket
meddelar när operationen är klar hur det gick. Nu verkar hon vilja lämna ett meddelande(påväg upp på tangentbordet)
b cgol, khnbv4/ Éire
Vilken söt liten tjej.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag och långöronen håller tummar och tassar!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Håller tummarna för din sötnos idag!
Härliga nyheter, toppen!
Ja, och nu äter och dricker hon som vanligt också. Fortfarande inte helt pigg efter narkosen, men hon återhämtar sig jättefint 
Var noga med att hon dricker. en hona jag fick göra akut kejsarsnitt på fick åka in dagen efter oxå för hon var fortfarande slö, visade sej att hon var uttorkad.
Hon har druckit ca 2 dl sen vi kom hem, så det är lugnt. Annars får jag prata med moster så vi kan fara in och ge henne vätskesprutor ifall hon skulle bli dålig på att dricka. Tack för tipset, ska se till att hon fortsätter att dricka