(S) Fin innebur säljes
Säljer vår dotters innebur som hon fick av morfar till sin kanin men nu bor hon ute året runt. Buren är använd i max 2 veckor. Följer regler på mått till dvärkaniner. Finns bo/sitthylla och en matskål man kan sätta fast, höhäck och flaskhållare. lite hö och halm kan ni med få till om ni behöver. En stor lucka på ena långsidan finns och taket går att öppna som ett stort lock.
Buren liger på ca 800:- ny och vi vill ha en 400:- för den självklart tvättad och spritad! (dottern sparar till ny utebur)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
en till bild, Glömde skriva att buren finns i Hörby men kan lämnas i Malmö
Vad är innermåtten på den?
Och vart finns den?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Måtta nu med tummstock och fick måtten 55cm x 95cm och höjden på högsta är 55cm och minsta tror jag var 50 cm finns i Hörby/skåne
I Hörby minsann! Vad trist att jag redan hittat en bur :/ Annars hade det ju varit nära och bra! Den var ju superfin. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har en precis lika, som jag köpte ny för 400kr.. men kanske är olika priser på olika ställen :)
Synd att den fanns så långt ned.. annars hade jag vart intresserad! :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
oj 400! det vart billigt! tror pappa gav 949 fr vår med strö hö och foder. Köpt i malmö. synd det inte var en utebur han köpte bara!
#6 Bra laglig utebur hade han fått bygga eller hitta på nätet då det ej finns bra i djuraffärar.
Hoppas ni hittar en bra utebur:)
Vad är det för ras på kanin din dotter har?
Vi vet inte vad det är för ras då min pappa så klart inte kollade upp det utan tog den som var sötast :s Dock tror jag att det är en dvärgväddurs korsning, hon är nu 18 veckor och fortfarande liten :) Men snäll och kanon förstakanin för min dotter på tre år! snäll att hantera och lugn och nyfiken. vi hade tänkt köpa en sådan 2 vånings uteur som är olaglig MEN göra om bottenplanet sådet blir större ca 4m2 och på sommaren ännu större och ha plan 2 som bolåda, kommer stå inne i stall på vintern och ute på sommaren. Har en fin utebur nu på ben men då kommer de ju inte år gräs och kan inte springa heller! Nu har vi ju platts till bur med Hage så då kan man ju göra lite lyx för det lilla livet! Alla mina djur har mer platts än vad lagen kräver både katt,hund häst och snart även kanin :)
jo vi funderade på det med men den är lite dum till min lilla tös. Är som en 2 facks som är öppen så den kan vara i båda, lillan har svårt att hjälpa till med rengörning och fodring och det vill jag att hon ska "göra" Hennes kanin ju även om jag självklar som mamma har det yttersta ansvaret :)
#10 Aha okej då förstår jag :) Men borde gå att fixa på någotvis,
Söta dem är tillsammans :)
Vart är kaninen köpt? Tycker jag känner igen den :) Kanske är en av mina förra ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
hon är köpt i djurbutik i malmö:)
#13 Jaha okej, då var det nog inte så :) Jättesöt var den i alla fall! Din dotter med :)
// Anka
#5 Här kostar en sån där bur ny ca 1200 eller så var det tillochmed 1400, så 400 var väldigt billigt :o :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#15, Jaa, köpte denne på Granngården, bara för ett tag sedan :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
#16 Väldigt stor skillnad i pris beroende på var man bor! :)
Som sagt, den e knappt använd och pengarna går till dottern Som vill ha en bur hon kan hjälpa till och sköta sin kanin i. Vill gärna hon ska göra så mycket hon kan, kanon och lära sig ansvar och Att hon dessutom vill. Känns fel och behöva säga nej för att Jon inte Kan men den buren vi har nu :(
puttar lite
är jäkligt sugen på den men vet inte när jag ska hem till föräldrarna nästa gång. Bor numera i kalmar nämligen och föräldrarna i Sölvesborg vid skånegränsen, lite fel håll att köra inom skåne och sen vidare till andra sidan sverige hehe vet inte hur långt det är mellan hörby och s-borg heller. Suck hade behövt en större bur om jag inte kan få henne frigående i lägenheten 
sölvesborg e väl inte så jälla långt? 7 mil och vi kan ju alltid mätas halvvägs :) p,ma så kan vi diskutera lite om du vill?
nej men som sagt, vet inte när jag ska ner nästa gång, kan dröja så det är bättre att inte säga för mkt
okej det är lugnt
Finns buren kvar?
ja än finns den :)
SÅLD!