Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 2155 ggr
Grizzlans
0

(S) DVV.ungar madagaskar samt manteltecknad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har snart två kullar med leveransklara madagaskar samt mateltecknad Dvärgvädurar.

ALLA ser verkligen lovande ut, speciellt de madagaskarna. Ungarna är sällskapssjuka, jätte mysiga och trevliga, vilket de har fått från sina mammor som är precis likadana!

Ungarna säljes med garanti och du får med dig allt som en uppfödare ska ge dig som kaninköpare, foder information osv.

Du väljer själv om du vill ha stamtavla eller härstamningsbevis!

Så vill du ha en super mysig kaninunge till Avel, utställning, hoppning eller sällskap? Tveka inte att höra av er till mig!

Grizzlans
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bild :)

Grizzlans
0

Puff

Grizzlans
0

Puff

Grizzlans
0

Ingen som vill ha en utav ungarna? Vill verkligen bli av dem och är säker på att de bästa hemmen finns här på kaninifokus!

LovePoppy
0

Urgulliga!!! :D

LovePoppy
0

Urgulliga!!! :D

dermot
0

Vad kostar de? Var bor du? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Grizzlans
0

De kostar 250-300kr.

Jag bor i Uppsala. Men eftersom jag är ute och reser mycket och tycker det är roligt om de kommer till olika delar av landet fixar vi transport utan problem!

Vart bor du? Alla ungar ser mycket lovande ut!

dermot
0

#8 Jag bor i Skåne. Du har ingen hane att låna ut? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Grizzlans
0

Jag har en vuxen madagaskar mantel tillsalu, pappa till dessa ungar. Mycket fin, med stamtavla, stambokförd osv, han kostar 250kr, men ingen att låna ut.

Intresserad av en unge? :)

dermot
0

Hmm.. Har du någon bild på hanen? Vad är han utställd/stmb med för poäng? :)

Är nog mer intresserad av hanen då ^^

// Anka

Grizzlans
0

Han är registrerad på 93,5 poäng, med bedömningen 5-19-18-9-9-9,5-5p.

Hans pappa är madagaskar manteltecknad och registrerad på 92,5 poäng och mamman är en isabella hona som är registrerad på 94 poäng.

Är mycket nöjd med de ungarna som han har lämnat hos mig!

Grizzlans
0

En till bild på honom :)

dermot
0

#12-13 Vilken snygging!! Ska tänka lite på det! Kan han levereras till Skåne tro? :)

// Anka

Grizzlans
0

Vill du ha honom så fixar vi honom till skåne :) Ska dit om ngr veckor :)

Fundera på du!

Han ger verkligen jätte fina ungar!

dermot
0

#15 Tror du att han skulle funka som avelshane till min tjej?

Hon är viltgrå :)

// Anka

Grizzlans
0

Tror att det kan passa super, madagaskar och viltgrå är färger man ofta blandar.

Hon ser ganska grov ut, iaf i ansiktet, vilket jag tror passar min hane! Hur känner du?

dermot
0

#17 Jag är lite kluven faktiskt… Jag vill gärna ha honom, men de flesta pengarna ligger i "veterinärlådan" ifall det skulle behövas, så har inte så mycket på handen tyvärr. Sista pengarna gick till att köpa bl.a nya sitthyllor (beställning, så de kommer inte förrän om en månad eller två), men de ville ha förskottsbetalning. (känner dem)

Men åh!! Ska se om jag kan låna lite av mamma och pappa :)

// Anka

Grizzlans
0

Hej! Hur har de gått för dej? Skriv ett pm till mej så löser vi det :-) Vh. Hanna

WilmaP
0

Åh små söta fluffbollar! #1 Till höger var ju helt bedårande!

Gunlog
0

Hej Grizzlans!

Är bebbarna kvar? Är någon tingad?

Vi bor i Skåne, precis utanför Malmö, och funderar starkt på en dvärgvädur. Om nu den vuxna hanen skulle ner hit så kanske det kunde bli två flugor i en smäll?

Vi är kattmänniskor från början, men min sambo reagerar på katter och hundar. Kaniner är inte så farligt för honom, så det är en ny möjlighet för oss att ha "en liten" att ta hand om. Vår nyss fyllda 6-åring är fullt medveten om vad det innebär med djur. Han är mycket duktig och faktiskt ansvarsfull gällande djur. Vi får inte mata våra fiskar ens, det ska han göra…

Problemet är att vi behöver en bur för inomhusbruk, och det vill vi gärna köpa begagnat. Varför ge onödiga pengar till affärer som utnyttjar behovet? Nåja, vi får se om vi kan hitta någon bur…

PM:a mig om det blir något med resan ner…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

[Jölia]
0

Är någon av ungarna fortfarande till salu och är den vuxna hanen kvar? :)

minadjur
0

Frågar som 22 finns nån av ungarna kvar ?Glad

Grizzlans
0

Alla ungar är sålda nu. Men planerar flera ungar till våren :)

Den vuxna hanen är fortfarande tillsalu och vill jätte gärna flyttas! Har även en madagaskar hona, som är mamma till några av ungarna, tillsalu.

[Jölia]
0

#24 Ska du till berga eller tierp och ställa ut. Är intresserad av honom och får köpa honom för mamma. Du kan pma mig om ni ska ditt. :)

Har du någon hemsida? :)

Gunlog
0

Det var synd att alla var sålda! Vi är väldigt säkra på att skaffa dvärgvädur. Jag har läst här inne att dvärgväduren är en utmärkt ras för första-gångs-ägare, så därför letar vi efter sådan…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.