Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1121 ggr
smurfan-93
0

(S) mycket vacker Zobel Blå hermelin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är Flisans Pontiac till salu, då jag nu har en avkomma ifrån honom och behöver extra plats i kaningården.

Han är en Zobel Blå hermelin med en gudomlig presentation! Det räcker oftast att sätta honom ner så ställer han sig perfekt på en gång.

Han har fått 95p i B-klass och 94,5p i A-klass , men skulle ev. kunna få ett halv poäng till. (Han är inte registrerad än), med tanke på att den jag säljer honom till ska kunna bestämma själv över poängen.

Övrigt: Hans teckning är otroligt fin och kroppen likasåCool

Ser helst att han får bo hos någon som vill använda honom i Avel och till utställningar.

Han säljes för 350kr och i priset ingår även:

• Hans stamtavla och poängkort
  • Skötselråd
  • En påse foder
  • Hans matskål och vattenflaska

(Om du vill ha en bur till blir priset 500kr!)

Mer bilder på honom kan självklart fås! Jag bor i stockholm och du får självklart komma och kika på honom innan du bestämmer dig!

Jag nås på min mail : m.ela@live.se

Med vänlig hälsning

Walk of Fames kaningård

smurfan-93
0

Glömde säga att han är född 2010 09 15!

REXbunny
0

en sån fin. är inntreserad av att köpa han. men hos mig kommer han antagligen inte få vara med i så många utstälningar men han kan nog lånas ut till Avel.

om jag fatta rätt följde bur,vattenflaska och matskål med eller? bor i göteborg så blir lite långtatt köra,tror du kan fixa transport typ halva vägen? annars kan jag se om den kan åka med non.

Mvh/ REXbunny

Medarbetre på minecraft ifokus

smurfan-93
0

det blir nog bra iallafall. Huvudsaken är att han kommer till ett bra hem! Precis! Känner du någon som ska upp hit till stockholm? Ska höra runt liteGlad

Kram

REXbunny
0

nej men den 11 september har jag sett attt någon åker där ifrån.

med tåg

men blir kanske lite svårt med buren eller?

Mvh/ REXbunny

Medarbetre på minecraft ifokus

smurfan-93
0

Hej har ångrat mig! Alldeles för känslosamt att sälja honom. Han stannar i min kaningård!!!

Zvintos
0

#5: Då låser jag tråden. Glad

Inlägget är låst för nya kommentarer