(S) mycket vacker Zobel Blå hermelin
Nu är Flisans Pontiac till salu, då jag nu har en avkomma ifrån honom och behöver extra plats i kaningården.
Han är en Zobel Blå hermelin med en gudomlig presentation! Det räcker oftast att sätta honom ner så ställer han sig perfekt på en gång.
Han har fått 95p i B-klass och 94,5p i A-klass , men skulle ev. kunna få ett halv poäng till. (Han är inte registrerad än), med tanke på att den jag säljer honom till ska kunna bestämma själv över poängen.
Övrigt: Hans teckning är otroligt fin och kroppen likaså
Ser helst att han får bo hos någon som vill använda honom i Avel och till utställningar.
Han säljes för 350kr och i priset ingår även:
- Hans stamtavla och poängkort
- Skötselråd
- En påse foder
- Hans matskål och vattenflaska
(Om du vill ha en bur till blir priset 500kr!)
Mer bilder på honom kan självklart fås! Jag bor i stockholm och du får självklart komma och kika på honom innan du bestämmer dig!
Jag nås på min mail : m.ela@live.se
Med vänlig hälsning
Walk of Fames kaningård

Glömde säga att han är född 2010 09 15!
en sån fin. är inntreserad av att köpa han. men hos mig kommer han antagligen inte få vara med i så många utstälningar men han kan nog lånas ut till Avel.
om jag fatta rätt följde bur,vattenflaska och matskål med eller? bor i göteborg så blir lite långtatt köra,tror du kan fixa transport typ halva vägen? annars kan jag se om den kan åka med non.
Mvh/ REXbunny
Medarbetre på minecraft ifokus

det blir nog bra iallafall. Huvudsaken är att han kommer till ett bra hem! Precis! Känner du någon som ska upp hit till stockholm? Ska höra runt lite
Kram
nej men den 11 september har jag sett attt någon åker där ifrån.
med tåg
men blir kanske lite svårt med buren eller?
Mvh/ REXbunny
Medarbetre på minecraft ifokus

Hej har ångrat mig! Alldeles för känslosamt att sälja honom. Han stannar i min kaningård!!!
#5: Då låser jag tråden.