Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 2570 ggr
m73adde
0

(K) Kaninbur Stor

Är det någon som vill sälja kaninbur  140-150 cm (inomhus)till ett rimligt pris o i Sthms området???

Kickan90
0

vet bara teddytassen :/
men tror inte du tycker att priset är så rimligt ^^

http://www.teddytassen.se/webbshop/kanin/kaninburarhus/inomhus/

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

claryy
0

Det finns inga "stora" innomhusburar^^

m73adde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

140-150 är en rätt stor bur tycker jag.Frågan gällde bara om nån hade en till försäljning!

Teddy tassen har jag kikat på tack för tipset.Vore skönt med nåt i närheten.

claryy
0

#3 Tycker du? Det tycker inte jag;)

Zvintos
0

Gnagarboden finns också (gnagarboden.se), jättebra att ha och göra med.

[ÖstergärdetsKaniner]
0

Håller med #5, rekomenderar varmt Gnagarboden! :)

Fridaaaa
0

#4 Och varför inte?
Många har uteburar som är mindre.
Det är måtten som spelar roll, inte om dem är inne eller uteburar.
Jag har själv en innebur som är 140x70 cm (dock till marsvinen), definitivt tillräckligt stor för en dvärgkanin

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

claryy
0

#7 JAG tycker inte det, man får väl tycka vad man vill? Ja, jag vet att det fnns skitsmå uteburar, det är dom flesta burar som man köper, jag bygger bara själv. Det finns många lagliga burar som är skitsmå också, dom behöver inte vara lagom stora för att dom är lagliga;)

Bara min åsikt.

Ljusta
0

#8 Frågar man kaninerna så finns det troligen ingen bur som är tillräckligt stor och tillräckligt stimulerande, inne- som utebur. Så man får helt enkelt göra det man kan för att ge kaninen ett drägligt liv, dvs köpa så stor bur som är möjligt. Inneburar tillverkas tyvärr inte hur stora som helst, så en 140x70 cm bur räknas ju som stor.

Ljustadalens kaningård

claryy
0

#9 Det finns det säkert,synd att dom inte kan prata:/ Jag hade då inte kallat den för en stor bur.

Fridaaaa
0

#8 Ingen har sagt att man inte får tycka vad man vill.
Vad är stor bur för dig?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lillhems Kaniner
0

Du skrev i din starttråd 140-150 sen är 140x70 för liten? du kanske ska precisera dej mer :)

m73adde
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Frågan från mig var bara OM nån hade en 140-150cm lång  bur att sälja trist att det ska bli sådan diskutioner!!!Annat snack var jag inte inresserad av,sedan beror det oxå på hur mkt kaninen springer lös ute på tomten o inne .Tack ni som kommit med bra svar om säljställen. Men har hittat fina storlekar på Bromma zoo.

Tack för visat intresse!