En hylla i bokhyllan
Idén väcktes när en av dem nya kaninungarna, Flash hoppade upp i bokhyllan, så jag tog bort allt på den nedersta hyllan och la in en liten kartong, mat och vattenskål. Sen hittade jag ett gammalt orange tyg som jag la in i lådan, där la sig Belice tillrätta och vägrade röra sig ur fläcken. Framför den hängde jag den den gamla hängmattan som vi inte kan ha i buren för att dem tuggade sönder ett snöre, så att det blev mörkt i den mysiga lådan. Sen hittade vi en större lila tygbit av samma material som vi la utanför lådan. Där somnade Belice. Funkar det här tro? Vet inte vad det är för material för vi köpte det för länge sen, är det farligt?? Dem har inte tuggat på det än, och vill inte ta bort det för Belice älskar att hoppa upp i bokhyllan och sen somnar hon på filten. Här kommer iallafall en bildbomb!
Innan vi la dit den lila filten.
Den var minst lika skön den. Nu har jag inga fler bilder! Självklart hoppar dem ut och in som dem vill för detta är inte deras bur, det är bara för när dem är ute i mitt rum.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
0#Jag vet inte ifall det är farlig men ni kanske ska tvätta den,…fast då kanske dom inte tycker om den längre för den luktar "konstigt….."..
3# Dom ser ut att riktigt älska den,och ur sötta kaniner!!
#4 Okej. Ja, Belice älskar att ligga och sova där men Flash har alltid annat för sig. Dem är bara 10 veckor.
Har gjort likadant på en hylla här! Dock utan filt, kanske vore idé att pröva det med, kanske min lilla uppskattar det lika mycket :D
#6 Ja, Belice älskar filten.
guuud så guligt :D
Dom verkar tycka det är jätteskönt! Kul ide! :)
#8 Ja, hon bara somnar där.
#9 Ja, men bara den ena. Den andra kanske skulle kunna tycka det är skönt men hon har inte tid att prova 
Ser supermysigt ut! Håll lite koll så de inte tuggar för mycket så är det nog inga problem :)
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#5 Dom blir 12 veckor på Onsdag :)
#11 Ja, än har dem inte tuggat på det.
#12 Ja just ja det blir dem, tänk vad fort tiden går.