Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 731 ggr
dermot
0

Trocaderos eller Rabb-its selar?

Är det någon här inne som har någon uppfattning om vilka av dessa har bäst selar? Sitter de bra, håller de?

Vad tycker ni? Behöver lite råd :)

Hälsningar Annika

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Liiilly]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har bara använt rabb-it selar men tycker att dem är super! Jag tycker dem sitter bra och verkar hållbara.

dermot
0

#1 Okej, tack så mycket! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0

Någon som provat på Trocaderos selar? ^^

// Anka

Emma-J
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#3 Jag har :) Och jag är jättenöjd! Har både selar och koppel därifrån, dock bara bogselar, och de är superbra på mina kaniner! :) Håller gör de också.

Clariiz
0

Har endast Rabb-it som jag köpte för flera år sedan, och de är fortfarande riktigt fina! (trots att jag inte behandlat dem bra)
Mjuka och sköna och riktigt hållbara! :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Trollas
0

Kär på rabb-it! Super fina selar! Mina kaniner trivs bra med dem och det gör jag också!

Kram Emelie och djuren!<3

www.Fotoryttarnas.se ;)

dermot
0

#4 Tack, Okej, sitter de bra och så? Lutar mest åt deras då de är något billigare ^^

#5 Oki Tack ^^

#6 Okej tack :)

// Anka

eamy
0

Jag har trocaderos bröstsele och den är suuuper !! är sååå nöööjd med den ! Älskar deras koppel också dom har litet skönt spänne och skönt koppel :)

dermot
0

#8 Nice! då tror jag att det blir att beställa därifrån :)

// Anka

eamy
0

aa ! :D kör på en bröstsele ! :)

Vad har du för en kanin ? :)

dermot
0

#10 Jag har en massa olika kaniner allt från hermeliner till Fransk vädur och dvv och rex därimellan ;) Så det får bli en del olika, men ett äppelgrönt bröstsele ska det bli! :)

// Anka

eamy
0

#11 åhh vad mysigt ! :) Ja tänk på att dom är rätt stora i storlekarna så den kommer passa på dom lite större ninisarna :) Jag har själv den till min kanin som är vädru/rex och den är liite stor för henne, men annars är dom heelt suveräna !! :D så en bog sele är väl också bra att ha till dom lite mindre :)

dermot
0

#12 Okej bra att veta ^^ Ska se hur det blir, har en del H-selen hemma och snart ett bröstsele som jag köpt från en bekant, så får se hur jag känner för den :)

// Anka

eamy
0

#13 :P aa det är bara att pröva dig fram tills det känns rätt, men bröstselen är en extremt bra sele för kaninen så den är ett måste att du måste ha ;P :D

dermot
0

#14 Jorå, ett sånt blir det ^^

// Anka