(K) Teddyvädurs hona
Jag söker en Teddyvädurs hona, ungdjur eller vuxen, men även en Kaninunge kan vara intressant, dock bör hon vara van vid att bo utomhus. Blåögd och Wienertecknad är ett stort plus! :) Dock ej brokad. Jag kan utlova daglig utevistelse samt stora burar utrustade efter kaninens behov :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har henne! Hon är efter lejonföräldrar så jag kan inte svära på att hon förblir teddy, men jag tror verkligen det! Hennes päls bara växer och växer!
Skullebo O´Nelia är madagaskar wienertecknad med blåa ögon. Hon är född 2011-04-06 och är mycket tam och trevlig
.
Åh, vilken sötnos! Vart bor ni någonstanns? :)
Jag bor 3,5 mil söder om Linköping i Östergötland. Ska ut och åka lite den närmaste tiden! Var bor du (letade efter det på hemsidan, men hittade inget…)?
På coellos.weebly.com ska dem få en kull nästa år, mamman är en svart wienertecknad med blåa ögon.
#4 Jag bor på Tjörn, 6-7 mil från Gbg. #5 Tack för tipset :)
#6 Har själv köpt två bebisar därifrån för lite mer än en vecka sen, dock blandraser fast med samma mamma. Dem är jättefina och otroligt snälla och gosiga redan som så unga.
Synd att det inte var andra sidan om Göteborg, för jag ska till Svenljunga på söndag!
#8, Ja, det var synd… Tack iallafall för tipset :)