(S) Kaninleksaker & hökuber
Köpt en massa aktiveringsleksaker som min frasse är totalt ointresserad av, så tänkte kolla om någon här vill köpa? 
Finns bla trärullar med bjällra, plingbollar i hårdplast, snack-boll och gnagleksaker mm. Har även 4 kg hökuber. Nyskick på rubbet och jag bjuder på ev frakt vid köp av kaninleksakerna!
Finns fler bilder och pris här. Svara med mailadress i bloggen så jag vet vem som kommer först. Förskottsbetalning till konto gäller.
Hur fungerar den där "snacks-bollen" lite mer ingående? Är den typ som den bollen som du har där med morötter på ?
Och vad är det för gnagarleksaker du har?
Min lilla skitkanin har otroligt tråkigt och vänder upp och ner på hela buren så man får panik på honom ibland så han behöver nog något att göra :p
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#1 Snack-bollen har en lucka som man kan reglera hur mycket den ska vara öppen och när kaninen buttar på bollen så ramlar pelletsen ut. Går att fylla den med annat också så klart!
Jag ska lägga upp bilder på gnagleksakerna och plingbollarna lite senare, kanske ikväll eller imorgon.
Svarar gärna på frågor här, men de som vill köpa får kommentera med mailadress i bloggen så jag ser vem som kommer först.
okej, då är det en sån jag har, fast för katterna men den fungerar ju likabra till ninen.
Bra, vill veta vad det är förnågot innan jag kanske kan tänka mig att köpa något :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Alla leksaker sålda, bara hökuberna kvar.