Bilder Norsbo
Någon mer än jag som hade kameran med sig till Norsbo borde det ju finnas här. Så här kan ni lägga upp bilderna som togs. Jag tog en hel del bilder, så alla kommer inte att läggas upp här. Resterande hittar ni på photobucket.com/norsbo.
Börjar med ett stycke "Sanna-fluff". 
Nyfiken kille som kollar in vad domaren tyckte om honom.
Du fick möjligtvis ingen bild under bedömningen av någon av mina hermeliner? :P Jag kunde inte vara på plats just då så mamma skulle filma osv, men somnade i solen vid bystugan haha :P
Ryss tecknad & zobel blå var dem i alla fall, om någon tog en bild så lägg gärna ut den så jag får se, haha :)
Fina bilder förresten!
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
#18: Tyvärr blev det inga hermelin-bilder, då batteriet till min kamera dog precis efter jag hann få 2 bilder på min tös.
#19, okej vad synd:)
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Jätte fina bilder!
Härliga bilder! Tyvärr glömde jag kameran hemma och de få korten jag tog med mobilen blev totalt misslyckade. Hoppas någon mer hade kameran med sig.