Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 779 ggr
Cloudberrys
0

Sökes: Lejonhuvad Dvv hane!

Hejsan!

Nu är det så att jag letar efter en Lejonhuvad Dvv hane eller en uppf av just den rasen! Jag vill ha färgerna: Mörk blå zobel, Blå zobel, Vitgul, Japantecknad Blå/Gul Wienertecknad, Blå mantlad & Havanna! :)

Krav på hanen:

_Bettfelsgaranti
Stamtavla
_

Har du en hane som passar in på min beskrivning? Tveka inte att höra av dig!

<3 Mvh Wellingtons Kaningård ~||~ Lejonhuvad Dvärgvädur <3

Wellingtons.weebly.com

[toftaholmskaniner]
0

Jag får en kull om en vecka där det förväntas bland annat blå zobel :)
Självklart med stamtavla!
Mer info om kullen, garantier m.m hitta du här: Toftaholmskaniner.se

Shabby-Chic
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, vi har ju pratat lite innan, det går som sagt inte att skriva stamtavla på en kanin som är wienertecknad…

Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning

Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland

www.ninaskaninshop.weebly.com

Nu finns det ungar till salu!

Kiyona
0

jag föder upp lejonhuvade dvärgvädurar i Viltgul&G/s Japan men vid sidan av färgavels har jag G/sjapan med och utan Weinerteckning, planerar att få se mantlat eller brockat och blå/gul japan med och utamn weiner eller viltblått brockat.

Vill du ha kanin med stamtavla är det viltgult som kommer finnas våren 2012. Alla mina kaniner hoppas och 3 av dem tävlas/är på¨G sen får jag se med Leslie om hon också skall reggas samt Solie som jag precis fått hem om hon tycker det är kul med att hoppa.

Jag bor i varberg, Halland och har vänner i malmö och transport blir inget att oroa sig för sträckan med öresundstågen varberg-malmö.

kolla min hemsida och/eller hör av dig till mig via min mail om du har frågor eller eventuellt är intresserad av en kanin frtån min uppfödning.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Cloudberrys
0

Oj, ja jag såg att jag råkat skriva fel! Men jag söker då inte Wienertecknad!

Men spelar ingen roll då jag redan hittat en hane! Men nu kan intresse finnas att köpa ungdjur i båda könen och färgerna som står ovan förutom Wienertecknad då! :)

Wellingtons.weebly.com

Kiyona
0

Som sagt…till våren finner du viltgula meed full stam till utställning, hoppning,m kel och Avel.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Cloudberrys
0

Okej, men vi får se hur det blir. Har inte brottom med att hitta en hane längre då jag redan hittat en men ska förmodligen köpa fler honor och möjligtvis en till hane men det blir senare.

Tack för alla svar! :)

Wellingtons.weebly.com