Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2348 ggr
Zvintos
0

Inte diskutera annonser

Vi har tidigare som regel att externa annonser, ex från blocket, inte bör länkas till på forumet med hänsyn till PUL (Personuppgiftslagen).
Då vi även upptäckt att diskutering av dessa annonser utan länk tenderar att leda till en upprörd och ibland nästan hätsk stämning, har vi därför tagit beslutet att inga annonser får diskuteras.

Att länka till sin egen annons är dock en annan sak och alltså inget som vi sätter oss emot.

teddybaby
0

Ett bra beslut, tycker jag, då sådana diskussioner kan vara intressanta i början men slutar alltid i otrevligheter och personliga påhopp. Vill man absolut diskutera misskötsel och så vidare, så får man göra det i allmänna ordalag och på ett konstruktivt och respektingivande sätt, anser jag.

Bamse 08
0

Bra beslut! :)

Om man vill diskutera annonser får man väll göra det på något annat sätt ex. mail kanske =)

What doesn't kill you makes you stronger.

Zvintos
0

pinnar denna tills vidare, så alla ser den.

Zvintos
0
Fridaaaa
0

Bra beslut!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Fruktiz]
0

Det låter bra. :)

Trollas
0

Låter mycket bra tycker jag!

Kram Emelie och djuren!<3

www.Fotoryttarnas.se ;)

imsuchadiva
0
Sonso
0

Jätte bra! Men man får vell lägga ut att man har kaninungar tillsalu på sin egen hemsida? :)

Kika gärna in på min blogg! ---> djurnord.blogg.se

Zvintos
0

#9: Klart man får det.
Precis som det står är det helt OK att länka till sina egna annonser.
Däremot får man inte länka till andras eller diskutera dessa, då det 9 gånger av 10 enbart är negativa diskussioner som leder till dålig stämning.

Sonso
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#10 Då hänger jag med! :)

Kika gärna in på min blogg! ---> djurnord.blogg.se

[ElisabethYL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Helt rätt beslut!