(s) Jättefina blandrasungar :)
Den 15/6 föddes Black-kullen som är blandras av 50% teddydvärgvädur och 50% hermelin/dvärgvädur. Och kommer antagligen att bli enkelmanade allihopa. Mamman är Svart Wienertecknad Teddydvärgvädur och pappan är sobelsiames brun och en blandning på hermelin och dvärgvädur. 3 Svarta Wienertecknade och en helsvart, men den helsvarta är dock tingad. Härstamningsbevis, bilder, övergångsfoder och skötselråd (om så önskas) följer med din unge. Jag finns i Örnsköldsvik men frakt brukar gå att ordna. För mer information om ungarna gå in på www.coellos.weebly.com :)
Nya bilder på ungarna lägger jag upp imorgon! :)
Putt :)
åhh blev helt kär i nummer 2 D:
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#7 Intresserad kanske? :)
man vill altid ha fler kaniner haha men jag tror att jag ska föröska leta upp en rex dvv hane, men om jag skulle ändra mig så hör jag av mig ;)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#9 Gör så! :)
putt :)
gud vad fina ögon dom har :o
hoppas dem hittar ett super hem ! 
#12 Ja två är blåögda och två har bruna ögon, faktiskt väldigt fint med blåa ögon :) Mamma Afrodite har ju okcså blå ögon :) Men jag hoppas också att dom kommer till bra hem allihopa! :)
Nu är ungarna könsbestämda och könen ser ut så här:
Black Beauty-Hona
Black Flash Of Lightning-Hona
Black Shadow-Hona
Black Dream-Hane (Dock är han tingad och står inte med här :) )
Putt :)
Putt för dom små, dom är redan 6 veckor gammla och alltså snart redo för flytt!
Jag är så himla kär i Black Beauty! Men jag får inte ha fler kaniner för mamma 
#21 Hon är verkligen en riktig mysplutt! :)
Angående Black Beauty så får jag inte tag på någon utav dom två som var intresserad utav henne så om någon är intresserad är det bara att höra av sig! :)
#21 Det vågar jag inte ens drömma om! Min mamma skulle bli tokig på mig om jag frågade henne om en till kanin. Vet du vad jag skulle kunna säga om jag skulle fråga?
Såg att du tagit bort ev tingad på Black Beauty, så det finns inget intresse längre? Jag skulle ju kunna försöka bearbeta mamma. Går det att få transport till Sigtuna? Det ligger rätt nära Arlanda, om du inte vet vad det ligger.
#23 Jag har inga bra förslag på det tyvärr men ud hittar säkert på något bra :)
#24 Ja jag har tagit bort det pga att jag inte får tag på dom som var intresserad så då tycker jag inte att det är lönt att försöka längre utan ändrade henne till salu istället :)
Oj glömde svara på en såg jag ^^ Men transport brukar gå att fixa, om du skulle vara intresserad skulle jag kunna kolla upp det :)
#25 Vad bra, jag ska prata med mamma lite så får vi se. Hur är hon till temperamentet?
#27 Gör så! Hon är jätte lugn snäll och nyfiken, riktig charmplutt :)
#28 Mamma kommer hem snart, men man får ju hoppas på det bästa!
#29 Ja! :)
#30 Jag frågar efter maten.
#31 Gör så, du kan ju PMa mig då du frågat :)
Hur mycket kostar det att tinga henne om hon skulle säga ja? Och dem flyttar väl när dem är 8 veckor?
# Jag tar en handpenning på hälften av kaninens kostnad, alltså 150:- för henne, sen betalas resten vid leverans. Jag säljer dom TIDIGAST 7 veckor, beroende på hur det är med transport osv :)
#34 Bra, jag ska prata med mamma efter att vi har ätit och då PM:ar jag dig.
#35 Aa
#36 Nu ska jag fråga henne, håll tummarna!
#37 Haha! :)
Dem sa ja, om det går att få frakt till Sigtuna. Går det?
#39 Jag ska göra så gott jag kan! :) Om du nu skulle vilja tinga henne betalar du ju alltså 150:- så är hon tingad till dig, och skulle det vara så att det verkligen inte går att fixa med transport så får du pengarna tillbaks, skulle du ändra dig, får du dock inte pengarna tillbaks. Läs gärna kövillkoren på min hemsida! :)
#40 Okej, när tror du att du har hittat transport då?
Jag börjar söka redan nu ;) Dock står köparen för eventuella fraktkostnader (brukar kunna ligga på en hundring)
Okej, tack så mycket! 

Har hon något namn som ni kallar henne för eller säger ni bara Black Beauty?
#43 Då hon var mindre kallade jag henne Bläsen, men nu säger jag bara Beauty eller Beautiful :)
#44 Okej.
Nu finns bara Black Shadow och Black Flash Of Lightning kvar att tinga för 150:-/st.
Leveransklara är dom också :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Filmade ungarna idag :)
#50 Min lilla bebbe också, så gullig hon är.
#51 Ja dom är alla jätte söta och nyfikna :)
Putt, är det verkligen ingen som är intresserad utav dessa snyggingar? :)
Om jag inte visste bättre skulle jag fråga mamma efter Black Shadow men nu är det ju som det är med min mamma.
#54 Ja de brukar ju vara så ;)
#55 Ja, men jag fick ju den sötaste ändå 
#56 Hehe ja hon verkar vara mest poppis, fast det förstår ju även jag :)
#57 Ja, men jag hann först att tinga henne! Min lilla plutt.
#58 Yes 
#59 Hon som kanske ska skjutsa henne sa att hon vet säkert om hon ska åka på måndag så då får vi veta lite mer.
#60 Aha okej, så hon var alltså inte 100 på att hon skulle åka?
#61 Nej det verkar som om hon inte var det. Men vi får väl hoppas att hon ska åka.
#62 Ja bara att hålla tummarna då!
#63 Ja.
Puttar då dom blir 8 veckor nu på onsdag!
Ingen som är intresserad? :o
#67, Gud vad söt hon är! Skulle lätt ha tagit henne om jag fick. Men måste vänta till skolan börjar säger föräldrarna. Dom vill se så att allt går bra och så :/
Sedan kunde jag kanske få en till kanin :)
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
#68 Vart bor du? :) Antar att skolan börjar nu i Augusti? för om du skulle vara intresserad går transport att ordna till Stockholm 7e Septemeber :)
#69 Jag bor i Katrineholm, och jaa skolan börjar den 24 Augusti. :)
Hälsningar Jossan
#70 Okej då är det ju rätt så nära Stockholm :) Men om du skulle vara intresserad kan du ju höra av dig, för har ju som sagt transport till Stockhom! :)
#70 Jaa då jag hör av mig om jag skulle vara intresserad, hoppas att sötisen får ett hem iallfall.
Hälsningar Jossan
Och jag ska ha hennes systrar
Kanske imorgon till och med, har mamma pratat med dig om det? Har hon sagt om det blir av? För vi har varit i Finland men mamma åkte till jobbet idag innan vi kom hem och kommer hem först vid halv nio så vi vill gärna veta så att vi ska göra iordning buren och sånt.
Nu är alla kaninungar såld/tingade, Black Shadow blev såld ikväll, och imorgon kommer Black Beauty och Black Flash Of lightning transporteras ner till Stockholm, till Emma (BusBella #74)
Dom kommer få det jätte bra! :)
#75 Nu är dem snart på bussen också. Så spännande!
Har mejlat dig ang din nästa kull! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~