Järngrå kanin uppföddare?
Hellu! jag vill veta alla uppföddare som föder upp kaniner i färgen Järngrå, ras spelar ingen roll, är helt såld på färgen :) måste bara ha en kanin i framtiden med en färgen :)
så fram med uppföddare! :D
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har en Belgisk Jätte hona nu i den färgen som förhoppningsvis ska ha bebisar om någon vecka (= MVH
åhh va kul måste hålla koll på din kull då, är nog intresserad om det blir nån järngrå unge :)
Mvh Järnskogens kaniner
Ja de får du göra , de lär de bli (= båda föräldrarna har underbart temprament . Snuttan brukar va inne å mysa i soffan hehe. älskar jättarna (= bor du långt iväg ?
jag har färgen järngrå, rasen är lilla tysk vädur :)
har inga av färgen järngrå till salu just nu men det kommer en kull senare i september :)
#3 åhh va sköj, jag har funderat länge på en jätte så nu kanske det blir,
jag bor i småland vart bor du? :)
#4 ska hålla koll på din kull också, vart finns du? :)
Mvh Järnskogens kaniner
okiooki ja underbar ras (= bor i blekinge , men mina föräldrar bor i vimmerby så åker igenom småland , så hade kunnat ta med någon ninis om du bott på vägen (= men håll utkick å hör av dig .. ha en trevlig kväll
MVH Lizette
#6 okej låter toppen men jag håller koll på din sida, så hör jag av mig sen :D ha det bra
Mvh Järnskogens kaniner
#5 finns i Stockholm,nacka :)
http://medlem.spray.se/lunketuss/ Monica Eriksson på Lunketussens Kaningård föder upp i järngrå och andra fäger. Har köpt fyra kaniner från henne :=
#8 okej ska hålla koll på din kull! jätte spännade ^^
39 åh tack ska genast kolla in hennes sida ^^
Mvh Järnskogens kaniner