Uppfödare sökes till intervju
Hejsan!
Jag har tänkt skriva en mindre bok om uppfödare av kaniner i olika raser på hobbynivå. Jag söker därför någon som vill ställa upp och svara på frågor och berätta hur det är att vara uppfödare. Givetvis får ditt namn vara med, ser helst att ingen är "anonym" då det inte riktigt passar in till vad jag tänkt mig. Det är tänkt som ett skolprojekt, men kanske kommer jag trycka den som "riktig" bok senare.
Lite så kallade krav på dig som vill bli intervjuad:
- Ha fler än 10 avelsdjur (både hanar och honor inräknat)
- Kunna bidra med ordentlig, riktig fakta
- Bilder uppskattas på de djur du avlar på
- Kunna svara på mina frågor på ett hövligt sätt.
Jag är alltid trevlig oavsett hur du bemöter mig, men jag vill självklart att du också att du är trevlig!
Är du intresserad av detta så skicka en kommentar med vad du föder upp & din e-mejl så hör jag av mig! Tänk på att alla inte kan komma med, jag väljer ut de jag anser vara mest intressanta för mig
Välkomna!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag kan tanka mig vara med =) F;der upp Lejonhuvad kanin och Liten rex. maila pa sannastorm@live.se
Kan ej skriva de tre sista bokstaverna da jag er i USA =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Vad roligt! :) Det ska säkert ordnas ändå :) mejlar dig!
Även fler är välkomna! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#1 Vad roligt! :) Det ska säkert ordnas ändå :) mejlar dig!
Även fler är välkomna! :)
// Anka
Jag skulle kunna va med. Jag har 14 avelsdjur och blivande avelsdjur.
Föder upp Lejonhuvad Kanin och lite Dvärgvädur
Http://Angies-Kaniner,se
Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.
Dvärgvädur i Viltgrå
#4 Mejlar dig! Roligt att du vill vara med! :)
Behöver era namn också! Det kan vi ta via mejlen om nivill! :)
// Anka
// Anka
Jag kan vara med, jag har dock inte 10 avelsjur för tillfllet. Men har tack vare att min syster har en större uppfödning ändå massa erfarenhet 
Jag föder för tillfället upp holländsk kanin, men senare i år får jag även min första egna kull med franska vädurar (men har även erfarenhet av flera andra raser.)
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Jag kan också vara med.
Föder upp Lejonhuvad kanin. isvindskaniner@hotmail.se
#7 Kan nog klämma in dig endå! :) Mejlar dig!
#8 Javisst! Mejlar dig! :)
// Anka
Jag kan vara med :-). Har hermeliner. Kan publicera ditt arbete på k-net sen om du vill! skiesabove@gmail.com
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
Jag vill också gärna vara med, föder upp lejonhuvade kainner.
#10 Vad roligt! :D Mejlar dig!
#11 Super! Mejlar dig! :)
// Anka
Nu behöver jag inte fler uppfödare av utställningskaniner, men uppfödare av hoppkaniner samt slaktkaniner vill jag gärna ha :)
Är det någon som av er som redan är mejlade som vill ställa upp och ge mig information/en text till en fakta sida också? :)
// Anka