Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 937 ggr
[ninnakm]
0

Vill bara skriva av mig

Idag har jag sett något hemskt som jag är helt chockad över och väldigt ledsen över. Jag har varit sjuk i några dagar, medan jag låg hemma kom det hit byggarbetare som skulle gräva ner en pump då pappa vill ansluta oss till, strunt samma i alla fall kaninburen står på en liten äng, eller det är ju kort gräs vid buren men sedan är det högt. Där har jag begravt en kanin, Tottie som dog för snart 2 år sedan, men på vintern så hon låg fryst till våren då vi kunde gräva ner henne, det gjorde vi. Jag hade ingen aning om att de skulle gräva så stort, korset och de syns ju inte i det höga, viltvuxna gräset. Men i går gav jag kaninerna middag, hunden var med och det var mörkt ute, sen när vi skulle gå in ville hon stå kvar där, men kom slut. Pappa klagade på att hon luktade något hemskt, jag var fortfarande lite täppt och kände inget. I dag när jag var med kaninerna i hagen, som står i närheten av vart de har grävt. Kom min hund så började hon käka på någonting, jag går ärmre och ser att det är ett litet huvud, (ben med lite skinn på) då vänder ja mig om och kommer på "nej totties grav!" då har de grävt upp den och hundarna har ätit på några av hennes kroppsdelar. Jag går dit där den låg och börjar änna lukten, nu känner jag den överallt, usch vad det liktar det är hemskt! Jag ser hennes päls, håller på att kliva på en tass, allt är förståss ganska ruttet, men pälsen, hon var en isabella lejonhuvad, jag såg att det var hennes. Hunden mår bra, bara lite illamående. Men det var verkligen hemskt att se sin kanin så, ville bara skriva av mig.

LucyLove
0

Vad hemskt!:/ <3

elinab
0

Usch, så otäkt. Kram <3

Ambellah
0

ojj, usch va hemskt. Ta hand om dig! inget var ju ditt fel <3

Mvh Alice och Morpen :)

Blenky
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men fy vad hemskt!!! Stackars! <3

Krya på dig förresten! Glad

// Rebecka Glad

Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat

Fridaaaa
0

Nej fy vad hemskt!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.