Hjälp med att övertyga...
Har probelm, får inte skaffa kanin bara för att en av mina familjemedlemmar inte inte gillar kaniner.
Det blir ju jag som sköter hand om kaninen, inte någon annan… Hjälp mig att övertyga min familjemedlem, så jag kan skaffa min efterlängtade kanin! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
stackars dig!! det hände samma sak med mig!! fast jag grät o lovade de att om min kanin stör de får de skicka bort nden!! o nu gillar nästan alla bambi!! (min kanin heter bambi)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
hoppas att et ska gå bra för dig!! :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Mina föräldrar var inte så glada över att jag ville skaffa kanin, men när jag bad pappa att hjälpa mig bygga på en bur så ändrade han sig. Han älskar att bygga saker och tycker egentligen väldigt mycket om djur. Visade även mamma en annons på blocket på en kull och hon blev "kär" direkt. Så idag sitter jag här med två kaniner ur den kullen :)
/ Emma
#3 samma för mig fast med pojkvännen ist ;)
Jag tjatade lite försiktigt för 5 år sedan, mamma och pappa såg bara det negativa. Men när mammas jobbkompis hade en dvv hona på 2 år som vi kunde köpa för 100 kr med bur, sele, koppel, och hö.
Då blev pappa i byggtagen och byggde en året runtbur när han inte hade något annat för sig.
Det har slutat med att vi har 4 kaniner och hela familjen älskar kaninerna :3
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#3 Så var det för min pappa med, när jag skulle skaffa kaninuppfödning, först var det "Nej" men sen kom han en dag, här tänkte jag att vi bygger en 6 fackare så du kan ha dina kaniner här. Mamma är dock inte så förtjust i kaniner.
Min mamma sa " vi kommer inte kunna ha katt, men kaniner verkar ju väldigt roligt! "
Sen en vecka senare , när jag har inställt mig på att kanske skaffa kanin, så kommer hon och tar tillbaka allt " det är bara jag som kommer att sköta om dem! "
Jag har haft kanin förut, och då gjorde jag ALLT, och jag var alldeles för liten för att ha allt ansvar för en kanin. Det var inte så lyckat. Nu är jag äldre och mycket mer erfaren.
Kan fråga min morfar om han kan snickra ihop en bur "ismyg" och sen kan jag komma till mamma och säga " här är buren till mina kaniner, som du sa att vi skulle skaffa till våren "
Då kan hon nog inte säga nej : '3