(K) Pekingvädur 1.1
Hej!
Vi har planer på att utöka kaningården med 2 kaniner, 1 hane och 1 hona (obesläktade) och är då ute efter sk. Pekingvädurar (överpälsat lejon, dvs en teddyvädur som har fällt av och inte en lejonhuvad kanin med stående öron)
Vi har dock inte tänkt oss att köpa in dem förrän till våren, men det är ju alltid bra att kolla upp utbudet och ev. sätta upp sig på kölista.
Vi är främst intresserade av wienertecknade, gärna havana wienertecknat, är dock öppna för de flesta färgerna.
Både ungar och vuxna är av intresse.
Gärna i Skåne trakten, annars bör transport kunna ordnas.
/ Bonnie, www.happybunnies.tk
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej! Föder upp lejonhuvade och hade några överpälsade lejon i min kull nu, en är extremt överpälsad, en blå hane dock är han ju 11 veckor nu, men då vet du i alla fall att han finns. Vet inte om han kommer fälla av eller inte. 

Såg att jag missade att skriva att vi inte är intresserade av lejonhuvade kaniner med stående öron, det är dock ändrat i annonsen nu.
Han var jättefin annars, hoppas du hittare ett bra hem till sötnosen :)
Jag har ju lille Deniro. :)
Han är en teddyvädur med segvuxen teddypäls, så han är väldigt lik en pekingpälsad.
Vet inte om du är intresserad men, han är Gul/svart japantecknad wienertecknad med väldigt, väldigt få japantecken.
Bor dock i Gävleborg, men om man kollar Djurtransport så är ju transport inte omöjligt. :)
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
Åh förlåt, slarvläste nog bara, lycka till med kanin letandet!
#3: Har PM:at dig! :)
#4: Ingen fara! Tack så mycket 

Synd du inte bodde närmare, har en 2-årig pekingvädurhona, Klosterholmens Crystall, blå wienertecknad med blå ögon, som vi ska omplacera, eftersom vi ska sluta med lejon/pekingaveln och bara ha vanlig dvv. Tyvärr bor vi i Luleå, så då blir det nog svårt med transport, men går det att lösa så kan du få henne.