Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2659 ggr
[eemmaw]
0

(K) Teddydvärgvädur sökes

Hej! Söker en Teddydvärgvädur unge, en hona. Bor lite utanför Stockholm och har stor tomt med mycket utehagar och sådant :)

Mvh Emma

[Nalle-]
0

Kolla teddykaniner iFokus med! :)

[Wera]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är du ute efter något särskilt, ex. vuxen eller unge, wienertecknat eller wienerfritt? Önskad färg? Osv. Till Avel eller bara kel?

Finns en del kullar som är på G, som kommer till sensommaren och hösten. Just nu finns det inte så hemskt många ungar. Jag tror www.solvikenskaniner.se ska ha någon enstaka kvar till salu!
Jag vet en madagaskarfärgad hona (finns på blocket & teddykaniner.ifokus) i Småland, samt en vuxen brun zobel, (ser svart ut) som finns på annons både här och hos teddykaniner.ifokus. :)

Det finns även en vit blåögd hona i Norrland, och flera japantecknade (wienertecknade och fenotypisk wienerfria) till salu i Sundsvall (?), annons finns både på blocket och här & teddykaniner, dock ej till Avel p.g.a. bettfelsgener.

Kika runt. Lycka till!

breana
0

Jag kommer få en kull om ungefär 3v. Har dock inte lagt upp någon information på hemsidan. Men om du är intresserad kan du maila: tallvagenskaniner@hotmail.com

Vi finns i Umeå men transport har aldrig varit ett problem :)

[Wera]
0

#3 Av ren nyfikenhet, är det samma kombination som förra gången? Elr är det nya föräldrar? :) Ev. färger?

[eemmaw]
0

Färgen spelar inte så stor roll :)

[eemmaw]
0

Mejlar dig nu Breana :)

buffas77
0

Kommer få Teddydvärgvädur ungar här hemma om drygt en vecka. Transport ned till Stockholm finns varannan vecka om du skulle vara intresseradGlad.

Gå gärna in på min hemsida och kika!

www.solvikenskaniner.se

NyhamnsTeddy
0

jag kommer förhoppningsvis få teddydvärgvädur om ca 2 veckor:)

honan är vit med wieneranlag(teddy)

och hanen är madagaskar/blå(dvärgvädur)

breana
0

#8 Vill inte låta otrevlig på något sätt, men du vet väl att dina ungar blir blandras? Teddydvärgvädur är ett annat ord för teddyvädur, alltså en helt annan ras än att blanda teddyvädur och en vanlig dvv :)

NyhamnsTeddy
0

hehe okeej:P visste jag inte.. har blivit lärd att om man parar dvv och teddy så blire teddydvv:) men ahja… finns kanske intresse ändå;)

[Majasmamma]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en underbar kull med teddydvärgvädurar som är leveransklara den 13/7. Det finns en hona och två hanar kvar till salu!

Vi bor i Mariefred, Södermanland, men kan leverera till Stockholm! :o)

Titta gärna på hemsidan för mer info och fler bilder:

www.123minsida.se/tummelitenskaniner

[eemmaw]
0

NyhamnsTeddy & buffas77 jag e väldigt intresserad, skickar gärna bilder när bebisarna kommer till min mejil albin2006@hotmail.com :)

Mvh Emma.

NyhamnsTeddy
0

#12 dock är ju inte mina "teddydvärgvädur" men dom är blandning mellan dvv och teddy. men jag hoppas att intresse fortfarande finns:)

HelloMyyPet
0

#13 Om man parar en teddyvädur med en dvärgvädur blir de antagligen lejonhuvade, pekingpälsade eller liknande :)

buffas77
0

#12 Näst kommande kull föds omkring den 8:e Juli, så när de är 2-3 veckor ungefär  brukar jag lägga upp dem på hemsidan min. Skulle kunna skicka bilder till dig dåGlad.

[eemmaw]
0

Jag e fortf intresserad nyhamnsteddy, Det låter jättebra buffas77! :)

NyhamnsTeddy
0

okeej bra:) mina har beräknad födsel den 13 juli, lägger upp bilder så fort som möjligt:D

[eemmaw]
0

Låter jättebra :)

NyhamnsTeddy
0

mina ungar har kommit nu

preciouskaniner.webs.com

NyhamnsTeddy
0

är du fortfarande intresserad??

buffas77
0

#18 nu finns det teddyvädur ungar till salu på min hemsida, kika gärna inGlad.

[ÖstergärdetsKaniner]
0

Jag väntar en kull i veckan :) mer info finns på hemsidan, http://ostergardets.weebly.com :)