(S) Rexdvärgvädurar och rexbärare
18 Juli föddes 3 stycken bebisar hos mig här på Dragongården. Lilo är mamma, hon är normalpälsad och pappa Charly som ägs av Linnea på Kvickskaniner är rexpälsad. Det blev 2 rexpälsade och en normalpälsad i kullen. Den normalpälsade är svart och de rexpälsade är en svart och en blå! Bilder finns på hemsidan: www.dragongarden.tk
19 Juli föddes ytterligare 5 ungar, mamma Vilda är rexpälsad havana och Chaly är pappa till denna kull också. Alla rexpälsade. Svarta och blåa wienertecknade! Bilder på dessa finns också på hemsidan. Kommer uppdatera så mycket som jag kan med bilder och kön.
De rexpälsade kommer kosta 500-600:- och kommer säljas med h-bevis eller stamtavla. Den normalpälsade kommer att kosta 400:- och om den inte är wienertecknad och får en fin kroppstyp säljs den med stamtavla, annars med h-bevis!
Dessa ungar finns i södra Uppsala med transportmöjligheter till bla Stockholm och Enköping. 
Hör gärna av er vid information, PM:a eller maila mig på gustafsson-95@hotmail.com
Mvh Emma Gustafsson
Hör gärna av er vid frågor eller vid intresse. Det finns en ickebindade kölista att skriva upp sig på! 
Nej gud vilken söting #4 var!
Vilka öron!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#10 Ja verkligen! Här hemma har den redan fått smeknamnet Dumbo ;)
Putt för sötisarna