Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 676 ggr
SandrisH
0

Hejj :) och lite om min kanin :)

Hejj :)

Jag hade tidigare en användare men jag har försökt logga in en tid men det har stått: "Inloggningen misslyckades" så jag har skapat en ny :))

Jag tänkte att jag kanske kunde berätta lite om min kanin nu när jag ändå håller på. Jo han heter Godis och är 4 år. Vet inte riktigt Vilken ras? men jag och mamma tror att det är lite hermelin i honom iallafall (väldigt små öron och han är pytteliten!) han är vit och har ett antal bruna fläckar vid ögonen samt en stor brun fläck runt ögonen ( alltså en fläck runt ena ögat och en runt andra ;) hehe) han har också bruna öron. :)) Hans burar: Inne-buren är en meter på långsidorna och en halvmeter på kortsidorna (vet inte hur man skriver annars typ 100 gånger 50 eller så) utebuen har två våningar plus en jättestor "hage". Jag tycker att det är ok men kommentera om ni tycker annorlunda. Godis är i uteburen hela sommaren och inne på vintern. Jag motionerar honom i koppel de dagar som inte är för varma, och springer m honom runt en halvtimme. Ni behöver nog inte veta mer men kommernera om ni undrar :)) Det blev ett ganska långt inlägg men… hehe :))

Kram, Kram // $andra

P.S Visste inte riktigt vilken grupp jag skulle lägga inlägget i :) D.S