Stolt ägare till dvärgvädur!
Hej!
Nu ni, nu har jag skaffat mig en liten dvärgvädur på 3 månader. Han har varit hos mig i ca 3 veckor nu och jag är helt förälskad i det lilla livet även om han har sina saker han gör, som att naffsa, försöka klättra över axeln på mig och vill hoppa ur från mig osv men kan inte annat än älska den här kaninen alltså. Så otroligt nyfiken är han, när jag vaknar så hoppar han upp på huset och sätter nosen vid gallret och hoppas på en puss vilket han får! Samma sak när jag ska gå så skuttar han fram till gallret och sticker ut nosen, han är verkligen sjukt go och jättenyfiken! Skulle bara vilja ha honom till att bli rumsren och hoppa över att dra ut all hö i hela buren men det kommer väl med tiden.
Själv heter jag Moalinn och är född en höstig dag -95. Har då 1 kanin och 3 katter och jag rider även några gånger i veckan. Har fotografering som största intresse så fotograferar gör jag dagligen.
Kaninen min heter Frosen, Hagalund´s Frosen Teardrop, och är en Dvärgvädur rexbärare. Föddes 29 april 2011 och han är dessutom vit blåögd.
Som jag skrev, nyfiken, gosig men har sina små stunder då han har lite bus för sig.
Gillar iaf denna lilla fillur massor! Hoppas det blir många år med honom (:
Har inga bra bilder just nu men ni får denna sålänge, tänkte fotografera honom imorgon! :)
(var bara tvungen att säga det, vet inte varför jag gjorde det egentligen)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Söt han är ! 
visst är han! blev kär så fort jag såg honom 
Medarbetare på Djurfoto
Så söt :D
Jättevacker! Vit blåögda dvärgvädurar är så vackra 
ja, dom är verkligen jättefina! :)
Medarbetare på Djurfoto
Dvärgvädurer är helt underbara! :)
Vilken sötnos ddu har.