kaniner kraffas ut allt spån
Jag har två kaniner som kraffsar ut allt spån från bolådan,det blir så blött av kisset när det inte är nå spån kvar,så jag undrar gör jag nå fel eller ska man byta underlag,dom är i utebur+inhängnad,jag vet att kaninerna kraffsar men dom gör de så mycket tycker jag,är det någon som har nå förslag på vad jag kan göra
Jag kör på tidningspapper 
För mig gjorde dom samma sak, så jag böt
Jag kör spån med hö och det funkar:)Alltså spån under och hö över
What doesn't kill you makes you stronger.
ja jag har spån och hö men dom så har dom ut allt ändå jag vet inte hur jag ska göra,kanske jag ska prova med tidningar då för det har jag inte gjort,men när jag ger dom hö så kraffsar dom ju bort det också,man kanske borde skaffa hö häck?
har provat med tidningar dom bara kraffsar sönder den också,får väl prova allt som går då,så får jag väl se annars är det väl bara att gilla läget,men de är jättetråkigt när dom kraffsar ut allti i buren,det blir ju inget kvar i bolådan
Mina kaniner börjar krafsa och gräva i burarna om dom inte vart ute någon dag. Det är viktigt att kaniner får komma ut och spring och gräva varje dag. Mina niner håller sig i alla fall lugna då ;)
mina kaniner är ute dygnet runt hela sommaren,för kaniner ska var ute tycker jag de mår dom bäst av,dom är i en sommarbur på nätterna, på dagarna så släpper jag ut dom i en inhängad i anslutnning till buren,så nog får dom röra på sig och gräva mm,kaniner blir ju mera aktiv mot kvällningen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vissa kaniner är små grävmaskiner, o blir lite snuskigt i buren när de gräver runt allt. Är nog bara att byta ofta 
mm det är väl så antar jag