någon som föder upp rasen hermelin rex??
någon som föder upp eller vet någon som föder upp rasen hermelin rex? svara gärna!!
Google is your friend ;)
Detta hittade jag:
Bergets kaniner
Nygård's kaniner (tror hon har herm. rex)
Göran Westerlund i Vallentuna/Stockholm föder upp, har varit och hämtat en hermelin där, och han får i de flesta färger, siames, black and tan ibland, rysstecknat? Iaf. kontakta han :D
Du kan PM:a om du vill ha nummret till han, han har varken mail eller hemsida :)

aa Göran Westerlund har min kompis köpt av och han har jättefina kaniner! Han säljer också till djuraffären i Täby C och Stinsen!!
/Elvira :D
#3 ok, min syster har en black and tan färgad hermelin hona från han hon hade också en hane :P Fast utställnings mässigt tycker jag han inte verkar ha dom "finaste" men det är antagligen för han blandar en hel del färger och har svåra färger (tan, svart t.ex.) ;P

#4 ne utställningsmässigt är dom inte dom bästa men Tindra (som kompisens kanin heter) hon är galen och jättesööt :D men jag tror inte att hon skulle få så hög poäng för hon har dålig teckning! (tror jag är inte bra på sånt)
/Elvira :D
Du kanske ska säga var du bor också, så kan det va lättare att hitta en uppfödare i närheten ;)
Jag ville bara säga att jag har en hermelin rex, och det är en fin ras ;)
#1 Nygårds kaniner har en hane i färgen castor till salu ser jag, hör med hon kanske? :)

Ulla Larsson i Arlöv KAF, föder upp H- rex.

jag bor i stockholm

Okay, men det finns vägar här i skåne också…

tack för alla svar!!!

Hej har du en HermelinRex hane? Har två honor för avel
.

ne än så länge har jah bara en dvv hane ..

Mina honor ska få kullar nu 

Jag har en skitfin kille från Nygårds :D Han e blå/gul japan!
Mvh Linnea
www.torpetskaniner.tk - himmelska hoppare!
Någon som har Görans nummer ? hittar det inte någonstans ?
www.teddytassen.se har också hermelin rex!
Jag föder upp hermelin rex, i Uppsala!
Hemsida
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#19 lite gammla tråd
What doesn't kill you makes you stronger.
www.villanskaniner.se har jättefina! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Är det inte bättre med en ny tråd?
What doesn't kill you makes you stronger.
Oj, såg inte att denna var så gammal
xd
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~