Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 718 ggr
natha-mjau
0

unge som grymtar

Jag måste bara fråga en sak, Min unge här hemma blir 11 veckor imorgon, för att vara exakt. Igår kom hon på att det var roligt att leka och bita på sladdar, när jag sa till henne och tog bort henne så hörde jag att hon lät, som grymtning eller morrning. Hade en kanin innan som morrade och grymtade, hon var visserligen i tonårsperioden då, och detta kan väl inte vara samma beteende när hon är så ung? Eller lät hon bara för att hon blev sur på mig?

Fridaaaa
0

Vid 11 veckors ålder har jag aldrig haft en kanin i "tonårsperioden". Min ena kanin är 13 veckor gammal, hon är lite som din kanin, men det är mest bus. Är kanske samma med din?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

natha-mjau
0

#1 kanske.. blev lite fundersam då hon alltid varit så go och så…
vill inte direkt att hon ska bli som min förra kanin.. hon morrade åt mig och attakera såfort jag var nära,

Fridaaaa
0

#2 Ok för det är inte normalt att en kanin attackerar. Visst markerar gör vissa kaniner men attackerar ska den ju inte

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

natha-mjau
0

#3 nej det är ju inte det. beteendet försvann aldrig så jag fick göra mig av med den kaninen.

därför blir jag orolig för den lilla jag har nu, vill ju absolut inte råka ut för samma ;/