Blåbärets "Lilla Hjärtat")
Åh vad jag har längtat efter ett litet "blåbär" och nu har jag snart fått en! Söndag (idag) kommer hon! Så glad jag är!
Här ska hon bli avelshona. Hon är en rexpälsad dvärgvädur och hennes färg är blå otter! Jättesöt och supersnygg är hon!
Bilder kommer när jag fått hem henne! :)
(Satte detta på OT då jag inte riktigt visste vad den skulle stå på
)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad kul! :D
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
Spännande värre. ^^
Vem har du tänkt kombinera henne med först?
Var bra sugen efter en unge från henne, innan jag hittade min white zobel blå hona.
Behöver ju en hane till henne så småningom.
Flyttade för övrigt tråden till Allmänt.
OT-gruppen är till för sådant som inte har något med kaniner att göra alls. 
Vad trevligt, lägg gärna ut bilder på henne sen! 
Själv ska man hämta en kanin ifrån Stockrosens idag, Loranga heter hon. En gul/brun japantecknad dvärgvädur rex hona, hihi! 
#1 Ja jag är jättespänd :D
#2 Det är inte riktigt bestämt (hon är bara liten än så länge) men troligtvis en svart rexpälsad hane som jag ska låna :) Om jag inte hittar någon annan ^^ Bara den har en Godkänd färg? och är rastypisk och att kombinationen mellan dessa funkar så kvittar det mig 
#3 Det ska jag göra 
Åh det låter kul! Lycka till ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4: Ah, på så vis. ^^
Då "sket det sig" för min del med en otter unge efter henne då, för då är våra ungefär lika gamla. 
#5 hehe ^^
Kan du hjälpa mig med hur man räknar ut färger? :)
// Anka
#6: Visst kan jag det. 
Skriver du bara stammen, så kan jag räkna ut.
#7 Jag skriver ett PM så fort jag fått hem henne
vet bara att pappan är japantecknad och mamman blå otter. Sedan ska jag fråga henne som har den hane jag vill låna om hans stam :)
// Anka
Vad roligt! Gud vad söt!:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#10 Visst är hon :) dock blev det en dålig bild, men ska förhoppningsvis ta fler imorgon ^^
// Anka
Vilken sötnos hon var ;)
#12 Ja visst är hon! :) Kommer förhoppningsvis nya bilder senare i veckan, behöver bara fixa kameran ;)
// Anka
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh, så söta! 
#17 Tack! 
// Anka