Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1136 ggr
[aammE]
0

(s) Meissnes Major

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om Major:
Sitter hos en fodervärd just nu då jag hastigt fick lägga ned min uppfödning. Han är HUR snäll som helst och skulle passa skitbra i ett kelhem, hos en uppfödare också då han har stamtavla men blivit nollad på grund av vikten (saknar förmodligen dvärggen, vilket är bra om man vill slippa muppar!), men han är superfin i övrigt. Bra otterfärg, liiite låg teckning men har fina ögonringar o.s.v.

Färg: Svart otter (bra teckningsfärg, fina ögonringar men lite låg teckning)
Ras: Hermelin
Kön: Hane
Färg: Svart otter
Född: 2009-07-31
Utställningspoäng: 0p p.g.a hög vikt
E. Meissners Filip Jr 94p
U. Meissners Boomerang 94p
Uppfödare: Anna Weström, Meissners kaningård.

Finns i Siknäs (norrbotten) men kan tas till Alingsåsutställningen (västra götaland), Göteborg (västra götaland) och Malmö/Lund/Teckomatorp (skåne).

[aammE]
0

02:05 Syns Major i denna video, det var innan jag hade köpt honom. Här ser man ju temperamentet. Skrattande

[KaninTilla]
0

Är SÅÅ förälskad! :D

Men får snacka med mamma först…Hade tänkt ha en 4 fackare med min blandsis simon,en holländare och en kull på det :). kommer då ha 4 fack + 2 platser till då jag behåller min disney bur :)

Får snacka med mamma….men är annars intresserad! bor i Lilla Edet,Västra götaland inte långt ifrån göteborg :)

/Tilla

[aammE]
0

Så bra! :) PMa när du vet.

[KaninTilla]
0

Jaa :). Hmm får ju göra det :D. Men när har du tänkt att du kan komma till västra götaland?:)

[aammE]
0

Jag bor i Partille. Flört Men 7e Juli så kommer han ned hit.

[KaninTilla]
0

Okej! :D men då har jag ju lite tid att snacka med morsan och fixa bur :)

[ninnakm]
0

Åh älskar Major, ibland önskar man att man kunde föra upp hermeliner också!;)

[aammE]
0

Jaa, Major är en fin kille!

#6 Pratat med mamma? Vill gärna ha svar så fort som möjligt så jag vet om jag ska fortsätta att annonsera eller inte. Glad

dermot
0

Hittade inget pris så frågar vad han kostar istället :D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[aammE]
0

#9 Har inte funderat på det, tänkte att det är någonting som jag och köparen kan komma överrens om… Men kanske 200kr ungefär. Glad

dermot
0

#10 Okej, då vet jag :) Var mest ute efter en hona, så ska kika runt lite, annars hör jag av mig :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[aammE]
0

#11 Gör så. :)

[KaninTilla]
0

Förlåt! Min dators laddningssladd (laptop) har gått sönder.

Men jag vet inte :) vill först bygga buren som jag ska börja på om 1 vecka ungefär.

/Mathilda

[aammE]
0

#13 Då kommer jag nog att sälja honom vidare, för det finns andra som är intresserade.

[KaninTilla]
0

Okej :(. Har ju redan en hane sen tidigare och har bara 1 bur och det går ju inte ha 2 hanar i samma bur så måste tyvärr vänta lite med ny kanin innan burbygget startat.

Annars är jag på intresselistan! :)

[aammE]
0

#15 Vill mest bara ha ett säkert ja eller nej, kan hålla honom ett tag utan problem. Men det är ju dumt att transportera ned honom och sedan så är det någon där uppe som vill ha honom. Glad Den andra som var intresserad bodde i Norrbotten där han befinner sig nu så det är därför.

[KaninTilla]
0

Aha okej :). Hmm…du har ingen kaninbur till salu då?:D

[aammE]
0

#17 Nej, tyvärr. :c Har bara en kanin hemma och han är frigående.

[KaninTilla]
0

Ahopp :( men ska leta efter bur. Kan du hålla kvar honom bara liiiite :)

[aammE]
0

Behöver verkligen veta om du ska ha honom eller inte.

[aammE]
0

Puttar denna då han fortfarande är till salu.

[aammE]
0

Putt

[aammE]
0

putt

[aammE]
0

putt

Asplyckans kaniner
0

#0 #1 , ser precis ut som mina burar :3