Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 952 ggr
denice95
0

Namn som börjar på Black-.. :)

Har funderat på att kanske köra med Black-.. namn i min kull istället för namn som börjar på A. 
Men då ska det vara riktigt bra namn :)

Dom jag funderat lite på är typ

Black Beauty
Black Beast (kanske inte det finaste till en kanin men tycker det är små coolt ^^) 
Black Forrest

Sen är det några andra som inte är så bra, men kom gärna med förslag, låt tungan rulla! :)

Eriikaa
0

Black - Moon, Sea, Sun, Star, Heart, Rose, Flower, Hope, Summer, Winter, Snow, Crystal, Diamond, typ :)

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

Eriikaa
0

Black - Dance, Shadow, Rain, Vision, Love, Angel, Music, Moment, Dream, Wing, Eye, Freedom, Honey, Ocean, City, Ice, Peace, Cloverleaf, Fairytale, Wish, Luck, Smile, Joy, Faith, Feeling, Heaven.

Kom visst på lite fler. Flört

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

Marabou_Lover
0

Black or White, Black Moonlight, Black Hero, Black Holiday………. Har lite hjärnsläpp för tillfället:)

denice95
0

Tack för alla namnen, tyckte om många! :D

ppyysseenn
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Black Beard, Black swan, Black angel, och ja, det finns många :)

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

denice95
0

Tack :)

Eriikaa
0

Vilka blev namnen? :)

dermot
0

Black Jack och Black Swan är de enda som jag kommer på nu ^^

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

denice95
0

#7 Dom små fick heta

*Black Beauty
*Black Dream
*Black Shadow
Och
*Black Flash Of Lightning

:)

OneSound
0

Black Adder

Vilket var de enda som jag kom på som inte var taget :)

Aut viam inveniam aut faciam

denice95
0

#10 Har redan bestämt namnen som jag skrev ovan, så behöver inga fler förslag, men tack ändå :)

OneSound
0

Oh, men gud att jag missade det inlääget :') Haha sorry!

Aut viam inveniam aut faciam

denice95
0

#12 Lugnt! :)

moonii
0

#5 creepy!… Satt nyss och kolla på Black Swan, och just nu på Black angel.. xD (film alltså)