Namn som börjar på Black-.. :)
Har funderat på att kanske köra med Black-.. namn i min kull istället för namn som börjar på A.
Men då ska det vara riktigt bra namn :)
Dom jag funderat lite på är typ
Black Beauty
Black Beast (kanske inte det finaste till en kanin men tycker det är små coolt ^^)
Black Forrest
Sen är det några andra som inte är så bra, men kom gärna med förslag, låt tungan rulla! :)
Black - Moon, Sea, Sun, Star, Heart, Rose, Flower, Hope, Summer, Winter, Snow, Crystal, Diamond, typ :)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Black - Dance, Shadow, Rain, Vision, Love, Angel, Music, Moment, Dream, Wing, Eye, Freedom, Honey, Ocean, City, Ice, Peace, Cloverleaf, Fairytale, Wish, Luck, Smile, Joy, Faith, Feeling, Heaven.
Kom visst på lite fler. 
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Black or White, Black Moonlight, Black Hero, Black Holiday………. Har lite hjärnsläpp för tillfället:)
Tack för alla namnen, tyckte om många! :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Black Beard, Black swan, Black angel, och ja, det finns många :)
Tack :)
Vilka blev namnen? :)
Black Jack och Black Swan är de enda som jag kommer på nu ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#7 Dom små fick heta
*Black Beauty
*Black Dream
*Black Shadow
Och
*Black Flash Of Lightning
:)
Black Adder
Vilket var de enda som jag kom på som inte var taget :)
Aut viam inveniam aut faciam
#10 Har redan bestämt namnen som jag skrev ovan, så behöver inga fler förslag, men tack ändå :)
Oh, men gud att jag missade det inlääget :') Haha sorry!
Aut viam inveniam aut faciam
#12 Lugnt! :)
#5 creepy!… Satt nyss och kolla på Black Swan, och just nu på Black angel.. xD (film alltså)