(K) kanin hona sökes
Letar efter en kanin till min dotter, en löwen kanin el. liknande vill vi ha. Har idag en löwen hane som är min sons och nu vill dotern också ha en kanin då dom inte kan samsas om herren vi har. Vill helst att den ska vara vit, eller iallafall mycket vitt eller "blå" och gärna blå ögon. Unge eller vuxen spelar inte så stor roll. Har haft kaniner i hela mitt liv så god vana finns, bor i hus så kaninerna får vara ute i hagar på dagarna på sommaren. Vill inte åka för långt, bor i karlskoga men kan åka till örebro,karlstad,laxå, kristinehamn och alla andra lite närmare ställen :)
Jag har en som följer dina "krav" med färgen på pälsen.
Jag har nämligen en liten blå wienertecknad hane, dock bruna ögon. Han är Lejonhuvad.
Han är gudomligt vacker, och har just nu teddypäls men fäller av. Han är född den 13 april, så han är leveransklar.
Transport brukar inte vara några problem, om båda letar.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 bara en fråga: hur vet man att dom fäller av?
#3 För att hans mamma var exakt likadan när hon var bebis. Men inte längre, så han fäller av.
Vi har en lejonhuvad hona till salu som är zobelblå wienertecknad (blå med vita tecken) och har blåa ögon. Transport till Örebro går att ordna.
Titta gärna på hemsidan: www.123minsida.se/tummelitenskaniner för mer info!

#5 vad kostar denna lilla donna? Min dotter åkte gråtandes från djuraffären idag, dom hade bara vädurar och det vill jag inte ha då vi alltid haft långhåriga kaniner och gillar dom bäst.

#1 En underbar liten tuss! Men dottern vill ha en flicka säger hon ;)

#2 Vill ej ha med hängande öron, men jättesöt var hon :)
#6 250 kr har jag tänkt mig för henne :o)

Jag vill ha henne! Hur gammal är hon o är hon snäll att hålla på med? Vart bodde du?
#10 Vad kul! :o) Vi bor i Sörmland (Mariefred) men ni ville ha henne levererad till Örebro m omnejd?
Kan absolut fixa det men troligtvis inte förrens om ett några veckor då vi snart reser bort. Jag kan kolla inne på Djurtransport i Fokus om det finns någon som kan vara snäll och hjälpa till med tranporten, vad tror du om det?

Ja jag vill ha henne levererad, beror så klart på vad det kostar oxå, hon ska ju "bara" vara en kelkanin så vill inte att det ska kosta för mycket, blir en del ändå med en till bur o lite grejer :)
#12 Jag förstår vad du menar men det är inte så "bara" att vara en kelkanin… ;o)