Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1237 ggr
Sweetienin
0

(S) Holländarungar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har jag ungar till salu ur vårens kullar. 

Kull 1, fyra ungar till salu.
Två av dem godkända för utställning.

E: Holger, 94p
U: Norrgårdens Hilda, 92,5p (ej reg.)
Världens mysigaste ungar. Superlivliga och sociala. Men eftersom de har världens snällaste föräldrar så var det ganska självklart att ungarna skulle få samma underbara temperament.
De säljs för 300 kronor styck och är lev. klarar redan nu. Med får du Stamtavla (eller på de ej godkända, h-bevis om så önskas), pellets och informationsblad.

Vinterstigens Fantasi, godkänt tecknad. Hona.

Vinterstigens Mareld, godkänt tecknad, dock inte jättefin. Hona.

Vinterstigens Paris, mon amour. Ej godkänt tecknad, hona.

Vinterstigens Kustfägring, ej godkänt tecknad, hona.

Kull 2, två ungar till salu.

E: Holger
U: Norrgårdens Silja
Otroligt mysiga ungar. Så fort man kommer nära buren är de där och klänger på gallret, och vill helst av allt hoppa rakt upp i famnen. Gjorde samma kombination förra året och där blev ungarna sådär dumsnälla och man kan göra nästan vad som helst med dem utan att de reagerar. Dessa ungar är nästan snäppet keligare, och gör allt för att få en klapp på huvudet. Pussas gör de också.
De säljes för 300 kr styck och är leveransklara den 6 juli. Med följer stamtavla och pellets + informationsblad.

Vinterstigens Bethina, ej godkänt tecknad +ett litetlitet hack i ena örat. Hona.

Vinterstigens Beata, godkänt tecknad, men ej särskillt fin teckning. Hona.

Kaninerna finns i Eskilstuna, men transport till olika platser ska inte vara något problem.
Vill du veta mer eller är du intresserad av en kanin är det bara att mejla till info@vinterstigen.se eller skicka PM till mig.

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Sweetienin
0

Puttar lite. Nu är Vinterstigens Kustfägring såld :)

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner