Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1758 ggr
zatanica
0

(K) Hermelin eller lejonhuvad

kollar på blocket dagligen men tänkte man kunde söka här med. Är på jakt efter en hona, helst hermelin men lejonhuvade ligger mig varmt om hjärtat de med. Bor mellan Nyköping och Norrköping så söker i södermanland, östergötlands området, om det inte går att ordna transport.

Kan erbjuda den nya lilla krabaten mycket kärlek och skuttande och boende i ett stort hus som står i en ännu större rovdjurssäker Hage och sällskap med en kasterard lejonhuvad hane som är super snäll.

Peak303
0

Jag vet att http://ljungs.weebly.com/ har en uppfödning av Lejonkaniner :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

zatanica
0

Tackar ska kika in där

Jonaflax
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har två kullar hermeliner på tillväxt. Inte könsbestämda än, då de blir två veckor nu i helgen.

Vita blåögda normalpälsade, och brokade svartvita + en svart som är rexade.

De rexade blir rätt smäckra, och de vita mer "vanliga" hermelintyp.

Kan ta dem till Järna när de är leveransklara.

Kolla bilder framöver på: jonaflax.wordpress.com

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

[Majasmamma]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en ljuvlig liten lejonhona till salu! Zobelblå wienertecknad. Labolina är född i april i år och är flyttklar! :)

Vi bor i Mariefred, Södermanland. Titta gärna på hemsidan för mer info: www.123minsida.se/tummelitenskaniner.

[sstorm]
0

Jag har en kull med lejonhuvad kanin där de finns en wienertecknad hona, viltbrun. Jag åker ofta till katrineholm/vingåker om de är till någon hjälp?

zatanica
0

#5 Ja till katrineholm har jag inte så långt ca 4 mil tror jag, skulle du kunna lägga upp någon bild, är intreserad.

#4 super söt, måste kolla in på din hemsida, Mariefred är ju oxå inte så värst långt, kan man ta en dagsutflykt samtidigt :)

#3 har du en hemsida kanske där det kommer bilder på dem? Vita hermeliner är grymmt fina.

Tack för alla svar, Ska kika runt mera senare för nu måste jag gå ut, snodde mig till en 5 minutare vid datorn :)

[sstorm]
0

Här är en bild!

[Majasmamma]
0

#6 Vi är absolut beredda att leverera en liten tuss någon annanstans i Sörmland eller Sthlm också, så kunde man isf mötas upp om du skulle vilja. :)

Normans Hermeliner
0

Hej!

Jag har annons på Blocket Stockholm 26/6. Står endast hanar men hona finns som vi tänkt spara. Vi kan spara annan kull. Vecka 29 kommer köpare från Norrköping till oss i Södertälje för att hämta sin kaninunge. Hon borde kunna transportera din också eller till och med samåka. Färger: Vit blåögd & Madagascar (rödbrun med svart slöja). Pris: 400 kr. Säljs ID märkta med stamtavla, faktahäfte och startfoder. Billigare utan märkning och stamtavla. Bettfelskontrollerade. Välkommen att ringa eller mejla vid frågor!

073-695 12 77

inorman@hotmail.com

Norman@bredband2.com

Jonaflax
0

Har just lagt in ett gäng bilder i kaninbloggen:

http://jonaflax.wordpress.com

Föräldrarna finns även att beskåda på hemsidan:

www.idrefix.se/jonaflax.htm

Finns också en bildtråd här som jag la in nyss.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

zatanica
0

#9 har mejlat till dig, super söta niner på bilden :)

zatanica
0

O alla är så supersöta, synd att man inte kan ta dem allihoppa :)

[Airo]
0

Såg att Malin hade tipsat mig. :)

Jag har 1 kull där det finns 4 honor kvar, varav 1 är japantecknad och 3 är mörka zobel bruna (dom får tydligare färg efter ca 12+ veckor!)

De är födda den 17 juni. :)

Transport brukar inte vara några problem, så det går att lösa. Vid intresse, mejla VictoriaHedelin_@hotmail.se eller ring 0761 85 59 53 :)

Edit: dom bär på wienerteckning, mycket, på mammans sida.

zatanica
0

Tack alla för bra förslag här, men nu kan tråden låsas. Det blir en liten madagascarfärgad hermelin tjej ifrån Normans kaniner.