Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kullplanering
Läst 794 ggr
Saaara
0

Dvärghare hane sökes till parning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Funderar pa att para min hona sa soker darfor en hane at hon. :) Hanen ska ha bra temperament, det ska vara en dvarghare och dom flesta farger ar okej . Dom enda kraven. ;)
Spelar nog inte sa stor roll vart ni bor sa lange transport kan fixas. Sjalv finns jag utanfor boras. :))

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Saaara
0

Puttar :d

Sara

Saaara
0

Putt! :)

Sara

[Airo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Synd att du inte sökte en dvärgvädurs hane, har en underbar hane som har ett gudomligt temperament.. utställd på 92p (när han var 6 månader).. finns ca 30 min utanför Borås :)

Rozza
0

synd att du bor i borås. jag har en fin hanen reggad på 94,5p en viltgrå herre men du kan ju höra med Jennie Almgård i skara hon har nog nån hane du kan låna. jag bor själv uppe i Jämtland så det är för långt.

Saaara
0

#3 Han var jatte fin! Jag undrar hur ungarna skulle se ut om man para dvargvadur och dvarghare. ^^ Nog ganska vanligt kanske men aldrig sett nagon. ;) Men tyvarr e jag bara intresserad av dvarghare. :/ annars var han super fin maste jag saga! :)

Sara

[Airo]
0

#5 Jo, han är gudomligt fin :)

förstår det, men ifall du hade sökt en dvärgvädur, och om du gör någon gång, så vet du vart han finns :)

Saaara
0

#4 Vad synd! Kollade pa din hemsida och hade vart intresserad av att para med nagon av dina men, somsagt, nog lite langt bort. :( Okej, har hon nagon hemsida? ^^

Sara