Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 746 ggr
dermot
0

(S) Jobbigt beslut!

Usch vad jobbigt ett sådant här beslut är!

Måste dra ner antalet kaniner på gården pga olika omständigheter och därmed måste mina änglar komma till nya hem! De lånas först och främst ut på foder men kan ev. överlåtas om allt känns rätt för oss båda. Enda vilkoret är att de då stannar där livet ut.

För mig spelar det ingen roll om de kommer till en plats med 10 + kaniner eller där det bara finns en eller ingen alls, bara de får den tid jag känner att jag inte har just nu.

Jag vill också att de i så fall kommer till kaninvana personer eller familjer. Gärna där föräldern själv är insatt i kaninvärlden och kanske själv sysslar med uppfödning. Annars vill jag att ni är 18 år eller äldre.

Detta är oerhört tufft för mig! Jag vet knappt vad jag ska ta mig till längre, men så här måste det bli - tyvärr. Vill mer än gärna ha kontakt med den som tar över en kanin hela tiden som den bor hos dig, alt livet ut! För mig spelar det ingen roll vart du bor i landet, bara du kan ordna transport härifrån till dig och ev. hem här igen.

Jag söker endast trevliga, pålitliga och seriösa personer åt mina kaniner. Bara att maila, PMa eller ringa!

Jag har ingen som helst brådska, men det hade varit bra om det blivit rättså snart. Bilder och information om alla mina kaniner finns på hemsidan, www.stengardenskaniner.n.nu, dock är det inte alla som ska flytta, gamlingarna ska stanna :) Bara att fråga på om ni undrar något om kaninerna!

*har öppnat en tråd om att jag söker en teddykanin, denna kan i så fall stängas då det inte är aktuellt längre. Inte nu i alla fall*

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~