(S) kaninhane söker bättre hem
Våran härliga speciella herrkanin Dexter skulle behöva ett hem med bättre möjligheter att aktivera honom.
kanske hos någon som vill hoppa med honom eller som har ett hägn som han kan bo i? han trivdes som lösspringande i trädgården men vi ska nu flytta till lägenhet :/
just nu bor han som mer eller mindre frigående inomhus men han vill ha mer än så ut av livet och vi har många djur, jag är gravid och har en son på 2,5 år och dessutom så lider jag av depression och mår mkt dåligt i perioder så jag känner att han får inte vad han borde få härhemma..
han är mkt aktiv och bestämd så kaninvana är nog ett måste
han är född 2007 hos Arlövsbackens.. har aldrig varit sjuk och funkar utmärkt att hantera och klippa klor på bara man vet vad man gör :)
puttar upp Dexter lite är det någon som undrar över stam av någon anlednig så är hans far Mr X och hans mor är Pinglan..
Han är jättefin! Hoppas han får ett fint hem. 
putt igen
ingen som har ett hägn ellet inhägnad trädgård? han har tidigare bott med en annan hankanin, så att kastrera honom och låta honom bo med andra kaniner är nog inga större problem..
kan tillägga att jag håller på att kolla upp vad kastrering kostar på lite olika ställen med..
så förhoppningsvis så blir han snart kastrerad..
hos min vet kosstar det 600kr att kastera en hane iaf
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
*puttar upp*
Söt han är! Aldrig hört om en kanin som lyckats lyfta burgaller tidigare. 

#9 han är en specialare ;) stark herre..
just nu är han olycklig då hans marsvinsvän flyttat till boende med andra marsvin, han vill ju så gärna ha sällskap :(
skulle antagligen trivas som innekanin med om han fick en kompis.
har du redan hunit kastrera honom?
//Sandra Johansson
uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)
#11 nej det har jag inte, det kommer att dröja några månader till innan vi har råd att göra det, vi går igenom en jobbig tid ekonomiskt just nu och haft mkt mer akuta veterinär utgifter..
#13 pm:ade dig :)
puttar upp litegrann
han är kvar hemma och jag velar lite om han ska säljas eller inte, vi vill ju ha kanin men dexter är en mkt aktiv kille som skulle kunna lyckas fint i hoppning, något som vi inte har intresse av.. nu med två barn hade en lugn kel kanin vart bättre.. funderar på att sätta upp en lapp på ica.. kanske finns någon i stan som inte får ha kanin men vill låna våran att träna hoppning med.. dexter är fortfarande olycklig sen hans vän gick bort med, så ska han bo kvar så får vi leta efter en ny lämlig kaninvän…