S hermelin kaninungar
Har två stycken kaninungar av rasen hermelin tillsalu. Mycket hanterade och sociala.En siames färgad och en hel svart. Båda föräldrarna är små( runt 500g) och väldigt sällskapliga av sig. Ej leveransklara blir det om 4 veckor
För mer information och mer bilder mejla gärna sofia__vild@hotmail.com

Dom finns i Hallstahammar i västmanland

500 gram kan inte stämma?
Min teddydvärgvädurs kaninunge på 8 veckor väger ca 400 gram >.< Är som sagt inte 500 gram väldigt lite?
Bebisarna var SUPER söta iallafall :)

Mamman väger 640 gram och pappan väger 500 gram (han är väldigt liten)

Ja, det var VÄÄÄLDIGT smått =P
bra att vtea om det är Hona eller hane?? :) jätte söta ^^

Det är svårt att säga när dom är så små men vi är nästan helt säkra på att det är två små killar

Åh, så bedårande. :)

hej, jag e jätte intresserad av en hermelinkanin unge jag vill bara undra im ni har någon kvar :)
mhv becca!
jättefina! :) min hermelin hane väger 900 g :P

#16 än så länge finns båda kvar
ååå dn ljusa hanen 
det ända som är ; jag bor i Göteborg Borås :/

Han är helt underbar, skulle behålla honom om det hade varit en hona. Tyvärr har jag inte plats för en hane till.
okej :) har du möjlighet att transportera honom :D?

# 21 var nyss inne på djurtransport är en tjej som ska från västerås till göteborg den 16/8. Har frågat hon om han kan åka med henne, om det fortfarande är av intresse för dig? Sen är det bara hur vi ska lösa betalningen
okej va bra! :D men kan du mejla mig på min hotmail? och berätta mer om honopm och skicka bilder :)?
min hotmail: sara_djur@hotmail.com
för jag är ju som sakt intresserad! men vill bara veta mer innan jag bestämemr mig helt ;D

Svarta hanen är såld
Bara en fråga, hur gammal är dom på den första bilden? ^^