(S) Exklusiv Tre-facksbur!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej, jag tyvärr sälja min stora 3-facks kaninbur pga. flytt från villa till lägenhet. Jag beställde den från en snickare för två år sedan och alltså specialbyggd och i mycket gott skick!
Burens tack är öppningsbart och det övre facket är perfekt för den som vill ha en bra bur för hona med kull, eller en rymlig bostad till en större kanin. Buren har många praktiska fördelar såsom en tröskel i varje fack så att man slipper spilla ut kaninens underlag när man öppnar dörrarna.
Hakarna som man öppnar och stänger med är lätta att öppna men säkra från att kaninen skall kunna rymma på egen hand, sitthyllorna och näst intill hela buren är byggd av ett speciellt material som tål både vatten och kaniner som gärna vill gnaga.
När jag ritade den använde jag mig av alla mina tidigare erfarenheter från att ha haft många olika burar och kaniner, så den är verkligen anpassad för kaninernas och ditt behov.
¤ De två undre facken har måtten (Bredd*Längd*Höjd) 60cm*95cm*60cm, samt varsin sitthylla.
Det övre (större) facket har måtten 60cm*190cm*60cm totalt, men har även en ”Bodel” med måtten 60cm*50cm*60cm samt två sitthyllor i varsin ände av buren.
Sammanfattning av alla tillbehör som medföljer i köpet (syns även på bilderna i annonsen)
- Sju stycken Bogselar i olika färger (från Libra artic, Rabb-it m.m.) i storlekar M/L.
- Två stycken H-selar, samma modell (från Libra artic) i storlekar S och M.
- Två stycken Kaninkoppel, den ena är Svart och andra Vit antagligen 300 cm & 350 cm.
- Tre stycken Höhäckar och 5 st Höbollar.
- Tre stycken Vattenflaskor, två stycken Rostfria Decilitermått, två stycken Mörkgröna Akitaskålar, samt två stycken Vita Aktia skålar.
- Fyra stycken stora plastskålar, en Kanin-bössa – mycket bra för ekonomin, tre stycken Rostfria matskålar samt två stycken större Rostfria skålar.
- Elva stycken färgade plastskålar (storlek mindre) samt två stycken svarta Keramikskålar den ena är större, den andra är mindre.
- Allt du behöver för att fixa en stor rasthage: 10 stycken kompostgaller & en rulle Hönsnät ingår!
¤ Hela buren mäter upp till 63,5cm*190cm*150cm (burens ben är inräknade, de är 25cm* från golv)
Därför behövs det minst två starka personer vid frakt, samt släp/lastbil eventuellt, men detta kan diskuteras närmare över mejl.
_Välkommen att mejla mig till alexandralaibl@hotmail.com vid intresse, så svarar jag snarast! _MVH Alexandra
Var finns buren??
liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com
KOstar?
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
Har mejlat dig :)
Förlåt mig jag glömde att lägga till Pris/Ort!
Buren finns att hämta i Nacka - Stockholm.
Priset är 3300:-
och eftersom det är många intresserade redan så är det först till kvarn som gäller!
Mvh Alexandra