Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 732 ggr
[Shangol]
0

Tillbaka på "kaninen" igen ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade sån hemsk otur i vintras. Pga en köldknäpp på -18 grader efter flera dagars plusgrader så gick alla mina älskade kaniner bort. Men häromdagen sa min sambo till mig att vi skulle på utflyckt och vägrade säga vart vi skulle. Det slutade med att vi stod hos en dvv uppfödare som ska lägga ner. Min älskade sambo log stort och sa åt mig att välja ut det jag ville ha. Förstå lyckan! Har inte riktigt orkat ta tag i mitt kaninintresse då jag mått så enormt dåligt efter det som hände i vintras. Men nu har jag kaniner i burarna igen! Förut hade jag teddy dvv men skulle aldrig orka med pälsen igen så denna gång ska jag fokusera på vanliga dvv med härligt temperament <3

Och det bästa av allt är att efter sommaren ska de bo inomhus. Jag och min älskade har precis tagit över en djuraffär vilket passar oss perfekt då vi båda är fanatiska i djur :) Så jag kommer få ha ett eget kaninrum i källaren där han har alla sina akvarier o fiskar. Detta blir perfekt då vi spenderar mer tid där än hemma. Så då får jag all tid i världen att gosa med mina gosbollar.

(Bilden är tagen på två små bebbar som nu bor här. Min karl blev så kär i en isabella manteltecknad hona dock hade hon dessa två småttingar så alla tre fick följa med :) De är nu 7 veckor gamla och ruskigt frammåt och sociala.)

Fridaaaa
0

Vilken bra present!:) Snäll pojkvän :D
Min pojkvän köpt mig en katt för 2 år sedan för att jag så gärna ville ha en katt igen :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Shangol]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Haha ja vad skulle man göra utan dem ^^

Fridaaaa
0

#2 Precis ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Bamse 08
0

Söta söta söötaKyss

What doesn't kill you makes you stronger.

Skogsdalens
0

Men gud vad kul! Lycka till med dom! Glad

Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk Glad

NaDa...
0

Åh, gud vad roligt!
Låter ju som att du har träffat jackpott med pojkvännen? :P

~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥

HelloMyyPet
0

Jätte kul! Lycka till! :)

ppyysseenn
0

Så kul! Lycka till! Verkligen söta kaniner!:)

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

totten
0

Åhh vad gulliga! Lycka till och vilken härlig pojkvän!