(S) viltsiames blandraskanin
Jag måste tyvärr fortsätta försöka hitta hem till en av mina kaniner eller båda.
Gizmo är 3 år och kastrerad. Han är mest hermelinkanin, men det fanns något mer också. Tror lejonhuvad, men det kan jag kolla upp mer säkert om någon vill det.
Den här grabben vill gärna vara ute och springa länge varje dag, och älskar att vara ute på promenad. Här blir han tyvärr begränsad av utekatter och bor även inne.
Så vore hur bra som helst om någon skulle kunna ha honom som utekanin. Så att han verkligen får det han behöver.
Så vill du ha en kanin att vara ute och gå med och aktivera så är han verkligen rätt kanin
Om du söker en kanin att hålla i knäet så kika på min andra annons med Luna.
Transport går ju att kolla upp om det går att fixa, men arvidsjaur är inte några problem. och piteå och skellefteå, boden osv borde heller inte vara något problem.
Rätt hem är viktigast, så priset kan vi diskutera.
Är du intresserad så hör av dig. Jag kollar min mail dagligen:
drawn_to_black@hotmail.com
Och som vanligt glömmer jag att skriva vart djuret finns. I luleå
putt
kan låsas eller tas bort.
Det finns inte en chans att jag klarar av att skiljas från min Gizmo.
Nu har det gått ett litet tag sen jag omplacerade Luna och har börjat kunna se på situationen utan att bara tänka på mina egna känslor.
Och jag tror trots allt att han kan få det bättre hos någon annan som kan ha honom ute. Där han inte blir så begränsad som han blir här.
Jag ser gärna att han får bo ute åtminstone under sommaren.
Eftersom honan är såld så följer all mat och hö som är kvar. han äter carrier och har just nu hö från djuraffär för att jag inte fått tag i något annat.
Har man plats följer hans tunnel med för den gillar han.
Toalåda, höhäck (finns två tror jag), vattenflaska, toalåda, sele (nytt koppel krävs)
En ferplast hylla kan köpas för 100 kr. Den är helt ny.
Och så finns ju den slitna inneburen som kommer att skänkas bort. Den funkar, men är rejält sliten. När jag fick hem buren fick nämligen två kaniner för sig att tugga sönder kanterna på insidan och själv har jag haft sönder klämmorna till gallret.
Sen har jag några kompostgaller. Är dom av intresse så kan vi diskutera priset. Det är 12 st.
Inget säljs förrän han har hittat ett nytt hem.
Som jag skrev tidigare så finns han i Luleå men transport kan säkert gå att ordna.
Såld.