OT Det pinsammaste du gjort?
Vad är egentligen det pinsammaste du gjort?
Var det kanske den gången det var nödfall att springa på toaletten men i all hast glömde låsa dörren så någon kom in?
Eller var det kanske då du satte dig på ett tuggummi utan att märka det och sen gick runt hela dagen med tuggummi på baken?
Händelserna kan vara många, men vad är det värsta du gjort?
Kom ihåg, du har inte gjort bort dig förren du tycker det själv =)
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
När jag var yngre så badade jag och en kompis nakna i sjön haha. Och vi trodde väl inte direkt någon skulle se det.
Men sen insåg vi att hennes grannar var i sin sommarstuga och att man såg lite för bra därifrån.
Och att möta dom efteråt var verkligen pinsamt 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Haha! =D
Själv var jag och min pojkvän i min farmors stuga förra sommaren, vi gick ner till ån och badade lite. Han hade badkläder, jag skulle inte bada. men jag gick ner iaf och blev ju jätte blöt såklart, syntes igenom linnet och jag hade tagit av mig byxorna samt BH - hade tur nog färgade trosor så det syntes inte igenom.
Men så när jag gått upp och precis hunnit satt mig så kommer det ett gäng på 4 män som ska ha forsränning nerför ån.
Där sitter jag igenomskilnigt linne, bröst syns, allt syns förutom det trosorna täckte =P.
Så fick ju sitta och dra ihop mig för att inte brösten skulle synas för de, lyckades.
Men sekunderna innan var nog de värsta jag varit med om! 
Men efter de gått så tog jag av mig alla kläder och hoppade i ån näck, den ån är livsfarlig så det gäller att vara på rätt ställe!
Det är ganska svårt att se ner till ån då det är träd iväge, jag trodde ingen kunde se men insåg snabbt att bilarna som åker förbi på andra sidan kan se mellan ett träd och en sten som var där då det var större glipa emellan än vad jag trodde =P. Ingen såg mig dock.
Männen verkade dock lagomt roade, och pojkvännen tyckte det bara var roligt att jag sedan hoppade i näck 
Hahah xD
Det pinsamsate jag gjort, är nog när jag blev så himmla full, och sprang efter en kille som var oskuld och tjatade om att ta hans oskuld. Han går på samma skola som min bästis och umgås i samma gäng typ. det var pinsamt när jag fick reda på det dan efter.
#3 Haha, fin sits där xD
Jag gjorde en pinsam sak för några år sedan..:S
Dete så att jag dejtade en kille som heter peter, han e sjukt Lik anders svensson i Elfsborg(och vi bor i borås) så jag påpeka det, och han sa att de var hans bror.
Jag o Peter dejta inte så länge, han åkte och jobba i norge, men kom hem några år senare, och sprang på han då och då. Och en kväll var jag på Grand Hotell, och fick syn på han!
Sprang fram o krama han och gav han en puss på kinden, varvid denna kille kolla konstigt på mig, och jag bara Hej Peter, känner du inte igen mig eller?
Ähhh jag heter inte Peter sa killen då, jag bara joooo!
Eller du, du måste vara Anders, Peters bror?
Jag har ingen bror!!!
Det var då jag insåg mitt misstag, stod där omringad av alla elfsborgsspelarte! MKT pinsamt!!!
Och peter den jäkeln hade lurat mig med atthan var anders svenssons bror!!!! Fiiifaaaan!
Kram /Tess
#5 Nemen vad i hela xD
Jag är typ världens klumpigaste och flummigaste människa (bland mina vänner, inte direkt annars) haha, har dock ganska lätt för att förtränga såna där saker (på gott och ont..) 
Men ja.. vem har inte plötsligt upptäckt att bikinibh:n lossat (tack och lov så märkte jag det i tid!!) och fått kämpa i vad som kändes som flera minuter för att knäppa fast den, innan man kom på hur låset funkade.. allt medan ens bästisar skrattar så de knappt kan andas..
Eller gått mot busshållsplatsen i bestämd takt, snubblat i trappan utanför skolan och landat sittandes med ett antal blickar på sig..
För att inte tala om snurrat runt i korridoren (av någon förträngd anledning), halkat och tagit emot golvet med ena handen så det såg ut som ett inte-så-lyckat trick eller något.
Eller försökt kravla sig upp på sköthästen barbacka cirka tio gånger i rad med samma resultat varje gång (hästen börjar helt sonika lunka iväg så man förgäves försöker hålla sig kvar i några steg, innan man tappar greppet och landar under magen på polle, som genast stannar och glor på en med förundrad blick). Detta var under en promenad, dvs ingen publik i närheten, hoppas jag 
Senast för nån vecka sen höll jag på och sadlade av en annan häst, gick runt för att lägga upp sadelgjorden och vad gör hästen - jo, tränger sig förbi mig, ut i stallgången och ut på stallbacken i full galopp, bockar av sig sadeln och ställer sig för att beta vid en Hage. Vittnen? Jo, ridläraren höll en lektion på utebanan som bäst.. kan tillägga att jag inte ens rider där..
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
#7 Haha, vad roligt! =D
Men vad vore livet utan pinsamheter? ;)
På min f.d skola så har de en tradition som kallas Nobell, då ska man vara en nobelpristagare och prata om denna inför klass och föräldrar (vilket jag hatar!) och sen är det en kväll där killarna bär kostym och tjejerna bär egensydda klänningar.
Min klänning var en marinblå som inte hade några axelband och heller inget runt nacken (kan inte vad det heter xD).
Helt enkelt en sådan klänning som bara går under armarna och hålls upp av brösten, typ.
Den kvällen ska hela 9an (bara 9orna som har nobell) dansa och föräldrarna tittar på och pratar med varandra och ser på sitt uppfixade barn, man får även en kavaljer och jag fick vara med min bästa killkompis, första dansen var med honom.
Men sen byter man ju danspartner och jag fick dansa med en annan, han råkade kliva på min klänning så den for av! 
Haha, jag minns hur jag klämde mig fast vid honom och sa: Nu håller du i mig så hårt du bara kan och hjälp mig dra upp klänningen!!! Skrattade som, jag vet inte vad, gjorde jag med.
Han fattade direkt när han såg att lite mer av brösten syntes och BH:n (tur nog for inte allt av men det var nära!).
1 månad efter detta blev jag även tillsammans med denna kille och idag har vi varit tillsammans i 2½år - vad vi skrattar åt det minnet! =D
Men vem tusan vill tappa klänningen inför 30 elever och minst 20 föräldrar + farföräldrar xD
haha så roligt att läsa
För något år sen på idrotten hade vi dans. Då skulle läraren visa nåt i dansen, och då skulle han välja en elev han skulle dansa med och visa det där…. Gissa vem den eleven blev…jag såklart, det var jättepinsamt att dansa med sin gympalärare framför klassen. xD 
/ Tilda
#8 Haha blev lyckligt slut ändå 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jätte roligt att läsa, har nog inte några direkt pinsamma saker själv ;D
Jag har gjort många pinsamma saker men jag skriver två iaf.
Den första pinsamma saken jag har gjort var när jag var i skolan. Jag skulle gå och hämta vatten åt mina kompisar. Jag gick väldigt snabbt för jag skulle gå förbi de som går en klass över mig. Såklart så halkar jag precis när jag kommit dit och de börjar såklart gapskratta åt mig…
Den andra saken var när jag bråkade med några från min klass, vi gick medan vi bråkade. Jag fokuserade bara på att vara kaxig och komma på nått att säga (Det här var länge sen) så går jag rakt in i en skylt ._. väldigt pinsamt…
#11 Ja, vad vi skrattar åt det nu! 
#13 Haha xD
Min pojkvän är expert på att gå in i stolpar/skyltar, till och med när han ser de så går han in i de xD.
Sen reaktionsförmåga antar jag =P
Jag gjorde bort mig för undefär en vecka sedan.
Mina föräldrar var borta och jag duchade,sen när jag var klar virrade jag handuken lite slarvigt,haha.Sen knackade det på dörren och jag trodde det var en kompis och hon brukar inte knacka så då skrek jag irreterat kom in då,men det forstate knacka så jag slet upp dörren irreterande och ba: vad vill du? och då var det en försäljare,och jag höll på tappa handduken av förvåning,så då stod jag där halvnäck och såg arg ut. Han ba: ja undra ba om du ville köpa …(vad det nu var)
hahah
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#14 haha aa xD