Hjälp!! Ska det vara så
Snälla hjälp mig. Kollade min hane sotis för 2 veckor. Hans kön alltså för vi har haft lite betänkligheter angånde hans kön. Men vi kunde konstatera att han va hane han är ca 12 veckor nu. Ida när vi titta så såg det annorlunda ut. Jag kunde bara se en liten skinnpåse bland alll päls ska det vara så? Är han brunstig? så det är därför det är så annorlunda och stort. blir så orolig. Lina min hona såg ut som vanligt.
Han kan ju vara brunstig vid 3 månader, beror lite på Vilken ras? det är också.. Men jag märkte ingen förändring på molles kön när han blev brunstig.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Han är en korsning mellan lejon/dvv. Blir så rädd att det är något konstigt, det gick inte att se något annat. Men ja måste be min pojkvän hålla honom i helgen så ja verkligen kan titta

hmm vad pinsamt. Jag och min mamma tittade ida igen han har en på varje sida lite ovanför penisen. Det måste ju vara testiklarna som växer där. Det är som små skinnpåsar och han är ju inte riktigt könsmogen ännu så dom är väl inte klara. Hoppas någon ser detta och kan bekräfta att det kan vara så.
Det ska vara två skinnpåsar så leta lite till på "andra sidan", det är där testiklarna sitter.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

ok va bra för ja blev så nervös igår när vi såg en trodde genast att något var fel. Är ju nybörjare på kaniner. Himla tur man har er på forumet. Tusen tack