Vad är det med henne?
Min kanin har varit väldigt konstig idag, de började med att hon först hade ätit upp sina pellets sent på eftermiddagen(hon fick dom vid åtta tiden på morgonen), sen har legat o sovit jättemycket. Jag tänkte att hon kanske hade tråkigt och var "ledsen" så jag satte henne i en av hästboxarna, där grävde hon stora hål vid kanterna av bädden och när jhon nu sitter i sin bur igen har hon grävt en massa där med men nu sover hon/vilar sig. Tror ni att hon är sjuk?
Kan tillägga att hon redan är lite mer än 6 år gammal…
Låter som det, ring och rådfråga veterinär? Det skadar ju inte. Och hör vad dem tror att det kan vara.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det låter ju inte så bra att hon inte har ätiti sin pellets. Jag håller med ovanstående och tycker att du ska ringa och prata med en veterinär.
Dräktig? Eller skendräktig??
Lite svårt att få tag på vetrinären nu när det är helg, men ska ändå försöka. Dräktig kan hon inte va, isf skendräktig?. Tycker bara att alla saker inte riktigt går ihop…
#4 Finns kliniker som har jour alltid :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Misstänker att hon är skendräktig… Hon verkar må bra annars just nu, äter sitt hö och skuttar runt lite. Fast hennes öron var jättevarma:S får kanske ringa vet. imorgon!
hur gick det