(T) Transport hjälp sökes!
Hej! Jag söker transport hjälp av en angora hane! Han finns nu i norrköping och jag behöver få honom till göteborg eller borås området! om någon ska till alingsås utställningen och bergum så kan jag ta honom där med!!
Hoppas någon kan hjälpa mig!
Hade mer än gärna hjälpt dig om jag skulle till Norrköping. Det är så att jag åker på hunduställningar väldigt ofta, dock är det ingen där uppe som vi ska på just nu :/ (bor i Ljung/Herrljunga, Västra Götaland)
#1 okej vad synd! :/ Behöver verkligen en ny obesläktad hane och så hittade jag den här då! En kanon fin kille! :) Aja allt brukar lösa sig tillslut! :)
#2 Du kan inte åka tåg eller någonting då? 
#3 hehe jo det skulle jag kunna göra :P Men tänkte kolla om någon hade vägarna förbi först! :)
Jag åker från Bålsta till alingsås om de skulle hjälpa ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 ja men vilken väg tar ni då?? Uppfödaren har fått barn och sådant så vet ej hur långt hon kan / vill åka! :)
#6 ingen aning tyvärr… Men hon kan inte fixa transport till typ berga/malmköping? Har inga problem att ha han sitta här i så fall
#7 haha okej! Jag antar att du har halm till dina lejon eller? :) Ska kolla med uppfödaren om hon kan köra ner honom! :)
#7Ahh en till grej xD Du ska inte till bergum eller?? :)
#8&9
Jepp, de är halm te dem med :) Ska inte till bergum tyvärr
#10 okej! Jag ska kolla om jag kan hitta någon som kan köra ner honom till dig! :D Måste verkligen få hem honom till alingsås senast! :) Så om du inte har ångrat dig så får du kanske ha en liten angora hane hos dig i några veckor!!! :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
De går nog bra ska du se :)