Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 559 ggr
[Nalle-]
0

(K) Kanin till kel (Västerbotten)

Hej!

Har en vän som letar efter en trevlig kelkanin, helst vuxen. Det ska vara en liten ras med kort päls. Bör finnas i Västerbotten, eller så ska transport lätt kunna ordnas. Hon finns i Umeå :)

Skriv här, skicka ett PM eller mejla mig på: nadjaflickan@live.se
Hennes mejl krånglar just nu.

rabzzit
0

Vart ligger västerbotten?

Elin.

Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.

[Nalle-]
0

I norrland

sofiian
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har en väldigt speciell grabb jag funderat på att sälja en längre tid. Min hermelin Ytterstforsens Molle, 5 år gammal (du har säkert sett honom på min bilddagbok)! Han är renrasig med stamtavla, men väger ca. 1,5 kg så han är för stor för utställning, men med hans "hoppar"-liknande kropp kan han nog bli en riktig hopp-stjärna! 

Väldigt speciell i temperamentet då han är lite revirtänkande i sin bur (har jobbat på det och han blir bättre och bättre), utanför buren kan han dock vara väldigt snäll och gillar uppmärksamhet. Kan ligga på rygg och gillar att mysa ibland. Jätteduktig på att hoppa högt så med tålamod kan han bli en riktigt fin hoppkanin. Ju mer han får springa av sig desto snällare och lugnare blir han :)

Beror på vad din kompis vill ha en kanin till - om det är rent kel och bara mys är Molle nog inget för henne; men om hon vill ha en sprallig grabb som älskar att hoppa och skutta runt utomhus och inomhus, men kan vara lite gosig ibland så är han perfekt.

Han finns i Skellefteå men transport till Umeå är inga problem alls (har stuga utanför Hörnefors)

Vill ha 50 kr för honom, en jättefin innebur kan köpas med för 150 kr (då ingår höhäck, sitthylla och toalåda)

Gamla Molle ;)

Kunde inte motstå att skriva i tråden för att jag vet hur bra du är och din kompis måste ju vara nästan lika bra med dig som vän Flört

Rozza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en liten blå zobel dvärghare hona på ett kg dock lite skygg i buren men snäll ute i sele. Hon har stammtavla och ställts ut (reggad på 94p) men hon tog stryck av kylan förra året så hon har hon har några hack i öronen men det syns inte så väl nu. Hon har fått en kull förra året och går att avla på om man så vill. En av det snällaste dvärghararna jag haft men som sagt det är lite fart i henne som i alla harar. Hon är ca 2år gammal om jag inte minns fel.

[Nalle-]
0

Puttar :)

Rozza
0

Läste du mitt mejl?