Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 392 ggr
Tea.my.love
0

Kan ni nått om marsvin?

Snälla, har skrivit på Marsvin.ifokus men ingen svarar. Min pojkväns marsvins hane som han köpte idag har något vitt kletigt i anus. Det sitter fast. luktar jätte illa, är det farligt?, snälla är dte någon som kan hjälpa mig! Gråter

Tina-A
0

Oj, vad konstigt.. Jag vet inget om marsvin.. Varför svarar dom inte på marsvin.ifokus?? Hoppas att vi har några marsvinskunniga här inne då :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tea.my.love
0

Ja, nu hade dom svarat , är jätte orolig, har aldrig sett nått sådant förut, vi ringer vet imon.

[Niike]
0

Har två marsvinskillar men har aldrig varit med om det du beskriver. Det bästa är att ringa vet, det är bra att ni ska göra det. Hoppas verkligen det löser sig med marsvinshanen:)

Tea.my.love
0

han hade pappersark i sin bur som underlag kan det vara så att han har ätit det. nu har han pellets.  kna dte var4a så att han har ätit pappret som dom förra ägarana hade i botten? Kan han dö av detta, få förstoppninge eller nått?

Keligast
0

du jag vill bara säga:

ÅK TLL VETRINÄREN FÅR SOM F*AN!! :0

3av våra masvin hade också problem med kletig anus och vi fick inte bort det! Sen magrade dom, åt inte och dom dog =( tar inte många dagar :'( Hoppas marsvinet inte har samma sjukdom som våra..vi hann aldrig till veten..

Tea.my.love
0

Tack, jätte bra, då vet jag, vi ringer vet nu.

Jojsan
0

hoppas det inte är något farligt….