Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 731 ggr
[Klorytex]
0

Tortyr eller tjänst?

våran ac har pajjat och det dröjer innan hyresvärden kan fixa den, åtminstone tills ikväll… Jag funderar på att trimma mina kaniner, dom är helt utmattade av värmen. Vi har 25 grader inomhus och 45 utomhus… Hu ska jag göra? Ska jag trimma eller låta det vara?

Jonaflax
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jisses, var bor du?!

Prova att lägga in frusna vattenflaskor i burarna, så de kan svalka sig mot dem.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

Emelie
0

Haha, jag undrar också vart du bor! Önskar att jag bodde på samma ställe.

Men som Jonaflax säger så är frusna vattenflaskor suveränt att lägga i burarna.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[Klorytex]
0

Haha, jag bor i Kuwait tillsammans med min fästman, han jobbar här. Okej, jag ska göra det. Just nu ligger dom på marmorgolvet i korridoren och svalkar sig. Är det elakt att trimma dom eller är det skönt, vet ni det? Tack för tipsen :)

Pelzi
0

Och du kan blöta flece filtar och lägga in i buren så kan dom lägga sig och svalka sig :)

http://emmaskaninselar.blogg.se/

[Klorytex]
0

Ska prova, tack

[Luppa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Pälsen hjälper även mot värme, eftersom det blir ett luftlager närmast kroppen. Jag skulle inte raka.
Men som sagt, lägg plastflaskor i frysen ett tag så kan de kyla sig med dem sedan.

[Klorytex]
0

Okej, jo, det har jag läst, men jag tänkte mer trimma - att göra pälsen lite kortare, inte allför kort eller raka.