Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 2790 ggr
Horisonten
0

(K) Dvärgvädur-bebisar i Skåne!

Inte till mig själv utan till en familj som länge varit på jakt efter en perfekt tuss. Så ni som har en kull, skriv här eller pma. Ska finnas i Skåne. De får gärna vara lite mer pälsade och färger vilket som Glad Gärna japantecknat.

www.horisonten.weebly.com

Kickan90
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har 2 dvärgvädurs rex till salu som är leveransklara den 19maj, sen så är de planerade en kull med dvärgvädurs RT som är beräknade mellan den 7-12 juni och där är båda föräldrarna Japantecknade wiener..!

jag finns i kristianstad, skåne men ska ner till malmö i början utav juni och även till helsingborg, höganäs. övrig transport kan fixas om dom inte kan ta sig hit till oss, men de går både bussar & tåg hela vägen hem till oss.

http://enjoymyrabbits.se

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Lottiz76
0

Hej

Jag har tre dvärvädurs ungar till salu. två hanar och en hona. Hanterade dagligen och vana vid barn. Jag bor i södra Skåne

Hagalundskaniner
0

Jag har en kull med vit/blåögda dvärgvädurar, evt rexbärare då pappan är dvärgvädur rex. De är födda den 29 april och är leveransklara när de är 8 veckor.
Jag pysslar med dem dagligen så att de ska vara vana vid hantering när de flyttar till sina nya hem.
De säljs med H-bevis, övergångsfoder och skötselråd, självklart erbjuder jag livslång support om det skulle vara så att man har några frågor.

Kaninerna finns i Borås men transport brukar inte vara några problem.

Mvh Linnéa

Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com

Horisonten
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Okej, tack, ska informera familjen så kanske dom hör av sig :)