(S) Blå otter hermelin honor
D-kullen är en underbar samling små sprättisar, och minst två av dem söker nya hem! Jag hade tänkt behålla en hane och en hona, men eftersom alla är honor så behåller jag kanske bara 1 av dem.
De är renrasiga hermeliner med fullständig stamtavla (E: Meissners Filip Jr svart otter 94p, U: Anouk blå otter 93,5p holländsk import).
En av dem har vita hår och kommer inte vara lämplig för utställning eller renrasig Avel och säljes omärkt med härstamningsbevis.
De andra har svaga ögonringar, och du får välja om du vill köpa till kel (omärkt och med h-bevis) eller utställning (märkt + stamtavla). Om din kanin blir nollad på utställning på grund av ett ärftligt fel (vit grupp, felaktig teckning) så får du tillbaka mellanskillnad utställningskanin-kelkanin. Samma sak gäller om kaninen visar sig bära på bettfel, max factor eller hippo.
Självklart medföljer foderpåse, bettfels- och lynnesgaranti samt informationsblad om du är ny uppfödare. Jag håller gärna kontakten med den nya ägaren under kaninens hela liv (om du vill sälja kaninen, kontakta gärna mig först).
Pris:
Kelkanin 450kr
Utställningskanin 600kr (ovanlig färg)
Längst till höger på bilden sitter lilla Daantje (minst i kullen, med vita hår). Längst till vänster sitter Dael (störst i kullen). Båda är definitivt till salu.
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
Födda 23 april och är leveransklara tidigast 23 juni. Kan levereras till Alingsås-utställningen.
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
Åååååååååh! SÖTA.
Håller med #2…………..
Herregud så söta!!
Kolla vilka små söta öron.. iih.. man blir ju sjuk!