(S) Holländsk kanin
Har en holländarehane som söker nytt kärleksfullt hem.
Han är blå (feltecknad) och är född i mars 2010. Han är ganska liten och är mcyket charmig med sitt helfärgade huvud.
Har hoppat en del med honom och ibland går det super och han flyger över hindrena och ibland så vill han helt enkelt inte hoppa.
Han är ringmärkt men den kan tas bort om man så önskar.
Finns i skara men transport kan oftast fixas. Ska bla till LU i Vänersborg den 11-13/2.
Vis intresse så skcika ett PM eller ett mail till kastanjegardenskaniner@hotmail.com
Kastanjegårdens Kaniner
herreguud va söt!
#2 Javisst är han, lite sugen kanske? 
Kastanjegårdens Kaniner
#3 om de bara hade varit en hona så hade jag köp den direkt! :P
Puttar för denna sötnos!
Kastanjegårdens Kaniner
#5 Hade inte jag haft fluffy bus från dig redan hade jag gärna velat ha han ;) haha
#6 Äsch, ta denna gosse med! ;)
Kastanjegårdens Kaniner
Så söt! Är det samma feltecknade blå hane som du hade så otroligt söta bilder på när han var liten och lipade?:p
#7 Hade gärna gjort om pojkvännen inte varit så satans envis ;) hahaha vi får smuggla med han hem till mig efter LU (a) :D :P
#19 haha okej, du hade honom i en tillsalu tråd för inte så länge sen! I alla fall ser han ur snörliv ut.!:D
#19 haha okej, du hade honom i en tillsalu tråd för inte så länge sen! I alla fall ser han ur snörliv ut.!:D
Puttar för sötnöten!
Kastanjegårdens Kaniner
Ååh, vill ha!! Men jag har en annan kanin på G så jag tror jag ska ta det lite lugnt om du fattar ^^ :)
#15 Varför blir jag alltid så kär i feltecknade kaniner ;) Finns han kvar när jag kommer upp till dig nästa gång så är han min (a) :D
OT- Vi ska strax ta ut fluffy pussgurka och filma/foto honom till dig ;)
#16 För att dem är så söta, de blir lite speciella 
(Gör så, väntar med spänning på att få se lilla doggy!)
Kastanjegårdens Kaniner
#17 Antagligen är det där unika som gör mig helt förtrollad ;) haha
OT- Du får gärna ringa mig sen när du har tid, har lite saker att berätta :)
Åhh, är så sugen på en till holländare…
men kan inte :( Ute kan jag ju inte ha kaniner och har readan 2 kaniner och 1 hamster inne- får inte ha mer inne…
_Kram Evelina
_
Puttar för min lilla gosse.
Hoppade idag med honom för första gången efter vintervilan och han kom ihåg hur man skulle göra. Han var riktigt duktig! =)
Kastanjegårdens Kaniner
Han kan ev. lånas ut på foder.
Kastanjegårdens Kaniner
Puttar!
Kastanjegårdens Kaniner
Kan tas med till Finnerödja (6-7 mil från Örebro) den 7/5.
Kastanjegårdens Kaniner
putts
Kastanjegårdens Kaniner
Kan tas med till Finnerödja (6-7 mil från Örebro) den 7/5.
Kastanjegårdens Kaniner
Puttar för denna grabb!
Bra kelkanin, hoppkanin, avelshane. En allround kanin =)
Kastanjegårdens Kaniner