(S) Holländsk kanin, svart
Tallmons Ivar, svart godkänt tecknad hane.
En go liten kille som skulle passa så väl till avel/utställning, kel och hoppning.
Född: 27/3
Mamma: Tallmons Dorotea, blå - 94p
Pappa: Tallmons Cesar, svart - 94p
_förädrarna är kull syskon, kullen togs för att få fram fler blå/gula holländare som är relativt obesläktade med de jag redan har och på vägen dit fick jag även svart…
_Har blåanlag och kan ev ha japananlag.
350kr med stamtavla

Finns i Borlänge, Dalarna men kan tas med på de utställningar jag åker på samt trransport till Stockholm och Göteborg kommer finnas några ggr under sommaren.
mail: majsan_h@hotmail.com
tele: 070-581 33 23
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Synd att det inte var en hona då hade jag varit väldigt intresserad :(
Söker ev. en liten blå (eller med anlag) hona till min blå hane här hemma som gärna vill träffa tjejer ;)
#1 Det är ju tyvärr (för er) så att jag spar så gott som alla honor just nu… Och just blå verkar det finnas stor efterfrågan på, kommer få en till kull med blå och japan blå/gul holländare i sommar och det är redan 3-4 som är intresserade 
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Jo har märkt det ;) haha
Det finns ju inte så många blå att få tag i just nu speciellt inte obesläktat :P Bara du och två andra (varav en är nästan helt besläktad med mina hane) i hela sverige är vad jag hittat som har just blå som jag söker :P Kommer bli tufft att hitta något :D